حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
فرازی از وصیت‌نامه شهید «عبدالرضا بیرانوند»؛

تا لحظه آخر در رکاب ولی‌فقیه باشید

تا لحظه آخر در رکاب ولی‌فقیه باشید

شهید «عبدالرضا بیرانوند» در وصیت‌نامه خود نوشته است: قدر رهبرمان را بدانيد و فرامين اين بزرگوار را به عمل آورید كه اين يک نعمت الهی است و به ندای او لبيک گوئيد و تا لحظه آخر در ركاب او باشيد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، شهید «عبدالرضا بیرانوند» در سال ۱۳۴۵ در شهرستان ازنا متولد شد. بعد از اخذ دیپلم و شرکت در کنکور سراسری در سال ۱۳۶۴ در رشته امور دامی دانشگاه شهرکرد قبول شد ولی به خاطر علاقه به جبهه و جنگ راهی جبهه شد و پس از ۱۵ ماه نبرد با دشمن بعثی در تاریخ سی‌ام اردیبهشت ۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

 

وصیت‌نامه شهید:

بسمه‌تعالی

با سلام و درود بيكران به حضرت ولی‌عصر(عج) و نايب برحقش خمينی بت‌شكن ابراهيم زمان و شهيدان به خون خفته.

بارالها حمد و ستايش من به اندازه خودم است نه به اندازه تو. تمام زبان‌ها از گفتن ثنای تو عاجزند و هر قاهری در برابر قدرت تو مقهور است.

ای معبود من حمد و ستايش پی در پی و تا ابد بر تو باد كه مرا از افتادن در ضلالت باز داشتی و به آنچه كه موجب تعالی انسان است رهنمون نمودی.

ای ذوالجلال و الاكرام از تو می‌خواهم كه با شهادتم و ريختن اولين قطره خونم تمام گناهان و خطاهايم را در نامه اعمالم محو كنی و آنها را در روز موعود به من نمايان نكنی.

ای امت شهيدپرور ايران توصيه اين بنده حقير به شما اين است كه قدر رهبرمان را بدانيد و فرامين اين بزرگوار را به عمل درآوريد كه اين يک نعمت الهی است و به ندای او لبيک گوئيد و تا لحظه آخر در ركاب او باشيد. اگر از دستورات او عصيان كنيد در اثر اين كفران نعمت خداوند شما را دچار عذاب دنيوی و اخروی خواهد كرد.

من به منافقين هشدار می‌دهم كه هرگز نپنداريد كه من كشته شده‌ام بلكه با كشته گرديدن من ده‌ها لاله ديگر از اين امت حزب‌الله جای مرا پر خواهند كرد. تا دير نشده است از خواب غفلت بيدار شوند و به درگاه الهی باز گردند كه خداوند بسيار بخشنده و توبه‌پذير است.

پدر گرامی‌ام به‌خاطر زحمت‌ها و شب نخوابی‌هايت كه برای حيات من انجام داده‌ای تا مرا به سن بلوغ رساندی بی‌نهايت سپاسگذارم و اينها همه از قلم اين حقير قاصر است. از تو می‌خواهم كه مرا حلال كنی و با استعانت به عنايات الهی اين مصايب وارده را تحمل كنی.

اما مادر گرامی‌ام از تو نيز تمنا و خواهش می‌كنم كه در اولين شنيدن خبر شهادتم شيون و زاری نكنی و برای حسين(ع) كه مظلومانه به شهادت رسيد گريه كن. از زحمات و شب نخوابی‌هايت كه برای خوب پروراندن من نموده‌ای بی‌نهايت سپاسگزارم و شير مصفايت را بر من حلال كن و برای قبول شدن شهادتم دعا كن كه خداوند دعای تو را استجابت می‌كند.

وصيتم به برادران و خواهرانم اين است كه اولاً نمازشان را به موقع بخوانند و در اين فريضه الهی سهل‌انگاری به خود راه ندهيد و فراق مرا به‌خاطر رضای خداوند متعال تحمل كنيد و شما برادران با پر كردن سنگر من و شما خواهرانم با حفظ حجابتان مرا زنده كنيد و در آخر از همه شما برادران و خواهرانم و ديگر اقوام و رفقا حلاليت و طلب رضايت می‌كنم.

والسلام عليكم و رحمه‌الله و بركاته

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از