حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
فرمانده سابق سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

تبیین مدیریت جهادی در دستور کار قرار دارد

تبیین مدیریت جهادی در دستور کار قرار دارد

فرمانده سابق سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تبیین مدیریت جهادی همیشه در دستور کار قرار دارد و با مدیریت جهادی، کارها پیش می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه لرستان اظهارداشت: طی این سال‌ها همیشه شاهد خوبی مردم لرستان بودیم و تلاش‌ها و فعالیت‌های زیادی در راستای خدمت به مردم صورت گرفته است.

وی افزود: بنده در طول دوره‌ای که در استان بودم تلاشم این بود که مردم‌دار باشم و تلاش کردم تا با پشتیبانی از مدیران، آنها را توانمند کرده تا بتوانند فعالیت نمایند.

فرمانده سابق سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه وحدت یک مولفه راهبردی است، تصریح کرد: همیشه تلاش داشتیم تا وحدت حفظ شود لذا همیشه نیاز به وحدت داریم و سعی شده تا به دور از تفرقه بتوانیم تلاش داشته باشیم.

سردار کشکولی بیان کرد: ما در ابتدای گام دوم هستیم و امیدوارانه نزدیک قله هستیم که باید فکر و ذهن ما در مسیر پیشبرد اهداف در گام دوم انقلاب باشد و همیشه تلاش شد تا مدیریت جهادی تبیین شود چرا که با مدیریت جهادی کار پیش می‌رود.

وی عنوان کرد: سپاه، معرف شخصیت پاسدارهاست که عادل و مخلص هستند، اندیشه‌ورز و در کار خودشان نخبه بوده و بصیر هستند، مجاهد و بصیر بوده و تراز علمی بالایی دارند و این درخت تناور ظرفیت بی‌بدیلی در استان است و بخشی از مشکلات را با استفاده از این ظرفیت برطرف کردیم.

فرمانده سابق سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به فعالیت سپاه در بخش‌های مختلف، گفت: یکی از اقدامات در این زمینه کمپ ماده ۱۶ بود که برای اولین بار اجرا شد و طی دو سال گذشته ۸۶ معتاد در این مرکز پاک شده و به آغوش زندگی بازگشتند.

سردار کشکولی افزود: جانفشانی شهدا ما را به این سمت آورد و شرایط را برای خدمت به محرومان و مردم فراهم کردند و امروز افتخار داریم که در این مسیر خدمت می‌کنیم.

وی بیان کرد: فعالیت و تلاش سپاه در عرصه‌های مختلف سبب شده تا کشش و جذبه‌ای برای نسل جوان داشته باشد و افراد زیادی به سمت این نهاد هدایت شده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از