حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان مطرح کرد:

تحقق ۸۵ درصدی ۸ مصوبه در حوزه آبفا

تحقق ۸۵ درصدی ۸ مصوبه در حوزه آبفا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: تاکنون ۸۵ درصد از ۸ مصوبه سفر نخست ریاست جمهوری به لرستان در حوزه آبفا محقق شده است.

یاسر اکبریان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: در دور اول سفر ریاست جمهور به استان لرستان، در حوزه کاری شرکت آب و فاضلاب لرستان هشت مصوبه داشتیم که تاکنون بخش عمده‌ای از این مصوبات محقق شده است.

وی با بیان اینکه ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل تاسیسات فاضلاب شهر خرم‌آباد تخصیص یافت افزود: حصارکشی تصفیه‌خانه فاضلاب، تکمیل محوطه تصفیه‌خانه و ارتقا تاسیسات فاضلاب شامل شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر خرم‌آباد از جمله مصوبات بود که تاکنون بیش از ۷۰ درصد انجام گرفته و مابقی نیز در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه حدود ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهر دورود در نظر گرفته شد عنوان کرد: بیش از ۸۰ درصد از این اعتبار محقق شد، همچنین حدود ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه فاضلاب شهر پلدختر در نظر گرفته شد که در بحث خطوط انتقال فاضلاب و شبکه جمع‌آوری فاضلاب این شهرستان، بخش اعظمی از کار انجام گرفت.

وی با اشاره به اختصاص ۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب نورآباد گفت: این مصوبه شامل شبکه جمع‌آوری فاضلاب و عملیات ساختمانی تصفیه‌خانه فاضلاب بود.

اکبریان تصریح کرد: ۷۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت و سپیددشت تخصیص یافت که پروژه آنها تقریباً بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ است.

وی اظهارداشت: تسریع تکمیل آبرسانی به روستاهای زیان‌دیده از طرح قمرود در الیگودرز بوده که در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور به استان لحاظ شد که تاکنون بخشی از این مصوبه که شامل آبرسانی به ۲۰ روستا و یک شهر جدید بوده به سرانجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه ۱۲۰ میلیارد تومان برای تاسیسات فاضلاب شهر کوهدشت که شامل شبکه تصفیه‌خانه فاضلاب، شبکه جمع‌آوری فاضلاب و خطوط انتقال فاضلاب بوده، تخصیص یافت افزود: در مجموع بیش از ۸۵ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهور در حوزه شرکت آب و فاضلاب محقق شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از