حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
رئیس پلیس‌فتا بروجرد:

تخلفات و بداخلاقی‌های انتخاباتی رصد می‌شود

تخلفات و بداخلاقی‌های انتخاباتی رصد می‌شود

رئیس پلیس‌فتا بروجرد گفت: تخلفات و بداخلاقی‌های انتخاباتی به دقت رصد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حامد حیدری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره ارشاد بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: انتخابات یکی از مهم‌ترین تجلی اراده مردم است که هرچه حضور در انتخابات بیشتر باشد، بر اقتدار کشور افزوده می‌شود.

وی افزود: در ایام انتخابات، شاهد بیشترین حجم بارگذاری اطلاعات و اخبار در فضای مجازی هستیم که می‌توان از فرصت فضای مجازی برای افزایش مشارکت استفاده کرد.

رئیس پلیس‌فتا بروجرد با اشاره به انتشار اخبار کذب در برخی از شبکه‌های اجتماعی، تصریح کرد: گاهی در فضای مجازی شاهد بداخلاقی و انتشار شایعاتی هستیم که نباید به این شایعات توجه شود.

حیدری عنوان کرد: لازم است که فضای مجازی را امن کنیم که این کار سبب می‌شود تا درست فکر کنیم و بهتر تصمیم بگیریم.

وی یادآورشد: در راستای برگزاری انتخابات، جلسات مختلف توجیهی برای کاندیداها، خبرنگاران و گردانندگان شبکه‌های اجتماعی برگزار شده که در این جهادتبیین که امروز وظیفه همه ماست باید به بهترین شکل اقدام کنیم.

رئیس پلیس‌فتا بروجرد گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، ابتدا از طریق مجاری قانونی با محوریت اخلاق محوری تذکر داده شود و در صورت تکرار تخلف و بی‌توجهی به تذکرات داده شده، موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری و برخورد می‌شود.

حیدری اظهارداشت: براساس معیارهای قانونی تبلیغات نمایندگان و یا طرفداران آن‌ها باید به گونه‌ای باشد که هر کسی فقط خود را معرفی کند و حق ندارند تهمت و بداخلاقی در مورد کسی انجام دهند که در صورت مشاهده تذکر و سپس برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در روز رای‌گیری، فضای مجازی پُر از اخباری است که باید توجه داشت به شایعات توجهی نشود چرا که انتشار اخبار کذب جرم است و هرگونه خبری از نتیجه انتخابات، از طریق منابع اصلی و رسمی اعلام می‌گردد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از