حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/29 شمسی | 2024/05/18 میلادی
فرمانده سپاه الیگودرز:

تداوم راه شهدا در زندگی ضروری است

تداوم راه شهدا در زندگی ضروری است

فرمانده سپاه الیگودرز گفت: بایستی خون شهدا را پاس بداریم و تداوم راه این شهدای والامقام را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم و زیر پرچم ولایت از خاک این میهن اسلامی حراست کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سرهنگ محمود یوسفوند صبح امروز در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز الیگودرز اظهار داشت: شهدا با خدا معامله‌ نمودند و اجر و پاداش با عظمتی نصیب‌شان شده است، هم‌چنین با نثار جان خود به کشور عزت، اقتدار و عظمت بخشیدند و همگان باید قدر این عزیزان را بدانیم.

وی افزود: بایستی خون شهدا را پاس بداریم و تداوم راه این شهدای والامقام را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم و زیر پرچم ولایت از خاک این میهن اسلامی حراست کنیم.

حجت‌الاسلام مهدی سرلک، امام‌ جمعه الیگودرز اظهار داشت: انقلاب ما ثمره خون پاک شهدا و استقامت، صبر و بردباری خانواده معظم آن‌هاست و سرافرازی امروز ملت مدیون خون پاک شهداست.

علی عسگر عبدالهی، رئیس اداره آموزش‌وپرورش الیگودرز در این مراسم، با اشاره به برنامه‌های آموزش‌وپرورش در گرامیداشت و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری حفظ ارزش‌های انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار در کشور به‌ویژه در بدنه آموزش‌وپرورش و کتب آموزشی این مجموعه است که برگزاری یادواره‌های شهدا و سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری در مدارس در این راستا برگزار می‌شود.

ناهید شهروسوند، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز در این مراسم گفت: در دوران هشت‌ساله دفاع مقدس دانش آموزان بسیجی پا به پای دیگر رزمندگان اسلام با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند.

تداوم راه شهدا در زندگی ضروری است

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از