حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه لرستان مطرح کرد:

ترس استکبار از اجتماع جهانی مسلمانان در اربعین

ترس استکبار از اجتماع جهانی مسلمانان در اربعین

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: استکبار جهانی از اجتماع مسلمانان با زبان‌ها و قومیت‌های مختلف در یک مسیر واحد می‌ترسد.

حجت‌الاسلام فرشاد رواد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهار داشت: اربعین یک حرکت جهانی و نمادی شده که باعث اجتماع مسلمانان می‌شود، قیام امام حسین(ع) در عاشورا به اربعین منتهی می‌شود که همه مسلمانان را گِرد خود جمع می‌کند و استکبار جهانی از اجتماع مسلمانان با زبان‌ها و قومیت‌های مختلف در یک مسیر واحد می‌ترسد.

وی با اشاره به اینکه اربعین به یک نماد تبدیل شده که در چند سال گذشته نمود آن بیشتر شده است، افزود: در مسیر اربعین صحنه‌هایی دیده می‌شود که در حالت عادی دیده نمی‌شود و افراد همه هستی خود را برای اربعین و زائران فدا می‌کنند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: اربعین یک درس است که مسلمانان جهان با پرچم‌ها و ملیت‌های مختلف باهم اتحاد داشته باشند و یک نماد و راهنمایی برای مسلمانان جهان است که راه درست را پیدا کنند. 

وی با اشاره به اینکه مسئله اول جامعه اسلامی فلسطین است، بیان کرد: برای حل مشکلات و مسائل از جمله قضیه فلسطین باید مانند اربعین همه در یک مسیر واحد حرکت کنیم و اگر این مسیر را طی نمائیم به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی قضیه فلسطین حل خواهد شد.

رواد با اشاره به بصیرت‌افزایی و روشنگری حضرت زینب(س) در قیام عاشورا، عنوان کرد: امام حسین(ع) حرکتی را آغاز کرد که حضرت زینب(س) آن را تکمیل کرد، کسی که مظلومیت امام حسین(ع) را به همگان نشان داد حضرت زینب(س) بود و ایشان حقانیت و عمق حرکت امام حسین(ع) را به همه نشان داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از