حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
امام جمعه بروجرد:

تشییع باشکوه شهید رئیسی بیانگر قدردانی مردم بود

تشییع باشکوه شهید رئیسی بیانگر قدردانی مردم بود

امام جمعه بروجرد گفت: مردم با حضور در تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی نشان دادند که قدردان زحمات و خدمات این شهید عزیز هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی عصر امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد و شهادت شهید آیت‌الله رئیسی که در مصلی نمازجمعه بروجرد برگزار شد اظهارداشت: شهدا برای ایجاد امنیت و حفط ارزش‌های انقلاب جان خود را تقدیم می‌کنند که شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانشان چند روز پیش توفیق یافتند که در راه خدمت به مردم جان خود را تقدیم کردند و به درجه شهادت رسیدند.

وی افزود: بعد از شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانشان همه ملت ایران خیلی ناراحت شدند ولی شاهد بودیم که ملت ایران در جای جای ایران، نهایت احترام را نشان دادند که با شهادت شهید آیت‌الله رئیسی، انقلابی در کشور به پا شد که همه ملت ایران نشان دادند قدردان زحمات و خدمات این عزیزان هستند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: ما اسرار الهی را به خوبی متوجه نمی‌شویم لذا شهادت شهید آیت‌الله رئیسی در کشور بسیار تاثیرگذار بود و این شهدا جهانی شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی عنوان کرد: در کشور ما پایه‌های نظام بسیار محکم است که در این راستا رهبری فرمودند با شهادت شهید آیت‌الله رئیسی مشکلی رخ نمی‌دهد که همه اینها به واسطه وجود رهبری و ولایت فقیه است.

وی گفت: همه ما با خدمت به مردم می‌توانیم راه شهدا را ادامه دهیم و ادامه راه شهدا رسیدن به سعادت است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از