حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان:

تخت‌های درمانی لرستان به ۳۱۰ تخت افزایش یافت

تخت‌های درمانی لرستان به ۳۱۰ تخت افزایش یافت

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: با افتتاح طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد، تعداد تخت‌های درمانی لرستان به ۳۱۰ تخت افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، رامین منظمی عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد اظهارداشت: این پروژه امروز به بهره‌برداری رسید و جزء پروژه‌هایی بود که در این دولت افتتاح شد و تلاش‌هایی صورت گرفت تا به سرانجام رسید.

وی افزود: در حال حاضر در لرستان ۲۴۶ تخت بستری تامین اجتماعی وجود دارد که با بهره‌برداری از این پروژه، مجموع تخت‌های بیمارستان تامین اجتماعی در استان به ۳۱۰ تخت رسید.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان تصریح کرد: هم‌اکنون ۷۹۰ بیمه شده در استان وجود دارد که ۱۸۰ هزار نفر در بروجرد است و ۵۲ درصد جمعیت این شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

منطقی بیان کرد: هزار و یک مرکز طرف قرارداد با این سازمان در استان وجود دارد و ۲۲۵ مرکز طرف قرارداد در بروجرد فعال بوده و خدمات را به بیمه شدگان ارائه می‌دهند.

وی بیان کرد: در سال قبل یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه در حوزه درمان هزینه شد و ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نسخه صادر شده است که در  این بیمارستان ۵۵۶ هزار ویزیت انجام شده و ۶ هزار بیمار بستری شدند و از خدمات درمانی بهره‌مند شدند.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان با بیان اینکه ۱۳ مرکز درمانی در استان وجود دارد گفت: سه بیمارستان، سه پلی‌کلینیک و هفت درمانگاه در حال ارائه خدمات به بیماران است.

منظمی عنوان کرد: در شبانه‌روز ۱۷ هزار خدمت در لرستان ارائه می‌شود و با این جمعیت جزء استان‌هایی هستیم که بالاترین درصد رضایتمندی را داریم.

وی با اشاره به اینکه سال قبل ۴۰۰ نفر نیروی جدید در استان اضافه شده است افزود: در بروجرد در آزمون ۳۱ فروردین ۷۵ نیرو و ۱۵ خدمه جذب شدند که ۹۰ نیروی جدید هم برای این فاز و ۸۰ نفر برای فاز بعدی به این مجموعه اضافه می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از