حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
یادداشت؛

تغییرات میدان به نفع جبهه مقاومت

تغییرات میدان به نفع جبهه مقاومت

همایون رهبران تحلیلگر مسائل سیاسی نوشت: امروز صحنه میدان نشان می‌دهد هرچه به جلو می‌رویم، تغییرات میدانی به نفع جبهه مقاومت بیشتر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، چند روز پیش خبری منتشر گردید که به سرعت خبر اول دنیا شد و آن هم حمله غافلگیرانه، منحصر به فرد و رونمایی از پهپادی بود که از همه سامانه‌های دفاعی رژیم صهیونیستی عبور کرد و فاصله ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتری را توانست طی نماید و به تل‌آویو برسد که یک شاهکار عملیاتی بود.

این حمله پهپادی به حیثیت رژیم‌صهیونیستی ضربه شدیدی را وارد کرد که بعد از حمله‌ای که از سوی یمن صورت گرفت، متحدانش از جمله آمریکا و انگلیس و متحدان منطقه‌ای در صدد جبران این خسارت بودند لذا سعی کردند تا با حمله هوایی به شریان اقتصادی یمن این شکست را جبران کنند.

این عملیات جبهه مقاومت بار دیگر ثابت کرد که افسانه سامانه دفاعی رژیم‌صهیونیستی به شدت شکننده است و علیرغم تبلیغات گسترده‌ای که آ‌ن‌ها در بحث امنیت خودشان گفته بودند اما نشان داده شد که در صحنه میدان، واقعیت چیز دیگری است.

یکی از دستاوردها و پیامدهای مهم اتفاق اخیر، تغییر جنگ به نفع جبهه مقامت است با این توضیح که علیرغم تلاش مجامع بین‌المللی و صدور قطعنامه‌های مختلف در خصوص ملزم ساختن رژیم‌صهیونیستی به جلوگیری از نسل‌کشی در غزه، بار دیگر ثابت شد رژیم‌کودک‌کُش به معاهدات و پروتکل‌های بین‌المللی پایبندی ندارد.

امروز می‌بینیم که دایره و شعاع حملات جبهه مقاومت رو به گسترش است به این معنا که رژیثم‌صهیونیستی در هر سطحی می‌تواند در معرض تهدید باشد و رژیم‌صهیونیستی به خوبی می‌داند که کشور یمن در بین اعضای مقاومت از خطرپذیری و جنگ درازمدت، پیشنه بهتری دارد و تجربه در جنگ گذشته ثابت کرد که این کشور مشکل زیادی برای مقابله ندارد.

در سوی مقابل رژیم‌صهیونیستی است که باید خود را آماده کند چون خیلی چیزها برای از دست دادن ندارد، رژیم غاصب گرچه به دنبال این بود که حیثیت امنیتی که بعد از حمله پهپادی انصارالهد یمن به آن دچار شده را جبران کند اما باز هم مرتکب خطای استراتژیک شد و دست یمن را برای یک جنگ رودر رو باز کرده است.

احساس خطری که حامیان رژیم‌صهیونیستی می‌کنند، حاکی از این است حتی کسانی که متحدان این رژیم محسوب شده مانند آمریکا و انگلیس اظهار داشتند سهمی در حملات هوایی به بندر یمن را نداشته و این نشانه این است که متحدان رژیم جعلی هم حاضر نیستند در این موضوع خود را در کنار رژیم غاصب ببینند.

امروز صحنه میدان نشان می‌دهد هرچه به جلو می‌رویم، روز به روز تغییرات میدانی به نفع جبهه مقاومت و به ضرر نظام سلطه است و این بشارت دهده پیروزی نهایی است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از