حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مشاور سیاسی رهبر انقلاب:

تهدیدهای رژیم صهیونیستی سراب است

تهدیدهای رژیم صهیونیستی سراب است

مشاور سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تهدید ایران و یمن توسط وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم ۴۰ سال است که ما را تهدید می‌کند و تهدیداتش مثل همیشه سراب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از دفاع‌پرس، دریابان «علی شمخانی» مشاور سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی، درباره حمله پهپادی نیرو‌های مسلح یمن به تل‌آویو اظهار داشت: انصارالله یمن از روز‌های آغازین جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه با اعلام راهبرد حمایت از مظلومان غزه، اعلام کردند تا زمانی که درگیری‌ها در غزه و قتل‌عام کودکان و کشتار مردم مظلوم و غیرنظامی ادامه یابد، ما در دفاع از مردم فلسطین از هر وسیله‌ای برای توقف جنگ استفاده می‌کنیم و تنگه «باب‌المندب» ناامن خواهد بود.

شمخانی با اشاره به توانمندی بالای نیرو‌های انصارالله یمن افزود: در یمن توانمندی فنی مناسب و قوی در طول سال‌های گذشته شکل‌گرفته و یمنی‌ها مردم بسیار تیزهوش، توانمند، صاحب اراده و دارای عزم بالایی هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سماجت و لجاجت نتانیاهو در ادامه جنگ و کشتار مردم غیرنظامی در غزه گفت: رژیم جنایتکار صهیونیستی در طول سه روز، بیش از هزار نفر را به شهادت رساند و یمنی‌ها چاره‌ای غیر از این نداشتند که از ابزاری استفاده کنند تا بتوانند جلوی این جنایات را بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به قابلیت پهپاد‌ها عنوان کرد: دانش و شکل عمومی پهپاد در دنیا یکسان است و پهپادهای روسیه، ایران، ترکیه و آمریکا با هم فرق چندانی ندارند؛ اما شکل هندسی متفاوتی دارند.

شمخانی با اشاره به استفاده نیرو‌های مسلح یمن از پهپاد «صماد-۳» (یافا) در حمله اخیر به تل‌آویو تأکید کرد: یمنی‌ها انصافاً دفاع جانانه‌ای از مردم غزه داشته‌اند و این اقدام آن‌ها هم بسیار جسورانه و شجاعانه‌ بود.

شمخانی در پایان درباره تهدید ایران و یمن توسط وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی ۴۰ سال است که ما را تهدید می‌کند و تهدیداتش مثل همیشه، سراب است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از