حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:

ثبت جهانی دره شیرز در حال انجام است

ثبت جهانی دره شیرز در حال انجام است

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری در شهرستان، عنوان کرد: دره شیرز در حال ثبت جهانی‌شدن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، علی امامی‌راد ظهر امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کوهدشت اظهار داشت: دولت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در زمینهٔ آب‌رسانی به نقاط مختلف کشور و هم‌چنین سیاست خارجی بسیار موفق عمل کرده است.

وی افزود: کوهدشت در زمینهٔ مبلمان و المان شهری نیازمند فعالیت اساسی است، منطقه تازه‌آباد شهر کوهدشت دارای تراکم جمعیتی زیادی است ولی امکاناتی ندارند و دارای محرومیت هستند، نیاز است که توجه ویژه‌ای به این نقطه صورت بگیرد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری در شهرستان، عنوان کرد: ثبت جهانی دره شیرز در حال انجام است، در صورتی که شهرداری به‌عنوان پیمانکار بحث ساماندهی شیرز را بر عهده بگیرد بسیار خوب است و برای آباد کردن کوهدشت پس از سد معشوره بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات شهرداری‌ها در کشور، به‌کارگیری برخی نیروهای غیرمتخصص و ناتوان است که باید این مورد در برطرف شود.

امامی‌راد گفت: در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی نخستین حرکت برای سد معشوره را برای احداث در تنگ گاوشمار انجام دادیم، ساخت سد معشوره یک طرح ملی است و برای تولید برق و جلوگیری از سیلاب بسیار مؤثر است، علاوه بر احداث آن، مسئله مهم دیگر بحث انتقال آب سد به اراضی کشاورزی این منطقه است که موجب رونق کشاورزی و باغبانی و حیات است و آب آشامیدنی نیز پایدار خواهد شد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به‌ضرورت فعالیت‌های زیرساخت و جاده‌ای برای منطقه، گفت جاده اربعین از خرم‌آباد به سمت کوهدشت و تا پل سیمره شروع می‌شود، پیگیری کرده‌ایم که حتماً بیمارستان رازی با سرعت ادامه پیدا کند چراکه هم برای سلامت و هم برای اشتغال شهرستان بسیار تأثیر دارد، هم‌چنین پیگیر احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام علی(ع) هستیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات،  مسائل فرهنگی است، گفت: وظیفه‌مان است با عدالت رفتار کنیم و از مدیران توانمند و متعهد استفاده کنیم، همت ما براین است که باصداقت و جوانمردی در خدمت‌رسانی به مردم کوشا باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از