حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
شهردار بروجرد:

جاده سلامت باغ فدک احداث می‌شود

جاده سلامت باغ فدک احداث می‌شود

شهردار بروجرد گفت: جاده سلامت باغ فدک با ۲۲ میلیارد تومان اعتبار ظرف مدت یک سال احداث می‌شود.

به گزارش گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، یحیی عیدی‌بیرانوند ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی جاده دوم سلامت باغ فدک، اظهارداشت: برای اجرای این پروژه بیش از ۲۱ میلیارد تومان هزینه خواهد شد که تلاش می‌شود ظرف مدت یک سال تکمیل شود.

وی افزود: شهرداری همه تلاش خود را به کار گرفته تا در راستای خدمت و زیباسازی شهری بتواند اقدامات قابل توجهی را انجام دهد و هر روز شاهد موفقیت‌های بیشتر شهرداری بروجرد هستیم به طوری که سال‌ها پیش شهرداری بیش از ۲۰۰ میلیارد بدهی و کلی حقوق معوقه داشت اما با برنامه‌ریزی همه معوقات پرداخت شد.

شهردار بروجرد تصریح کرد: در دولت سیزدهم خدمات شهری هم بسیار چشمگیر بود و برای اینکه بروجرد با توجه به ظرفیت‌های گردشگری که دارد، پروژه‌هایی در دستور کار قرار گرفته که این شهر میزبان گردشگران باشد.

عیدی‌بیرانوند عنوان کرد: برای توسعه و آبادانی در پروژه‌های مختلف، شهرداری اقداماتی را در دستور کار قرار داده از جمله اجرای چندین طرح در پارک‌های بروجرد و در برنامه داریم که مسیر پل قلعه حاتم تا چغا به وسعت ۱۰۰ هکتار به عنوان مسیر گردشگری انجام می‌شود.

در ادامه محمد پاپی‌نژاد رئیس شورای شهر بروجرد گفت: برای اجرای برخی از پروژه‌های شهرداری از طرح و ایده نخبگان استفاده شده تا بتوانیم اقدامات خوبی را انجام دهیم.

وی افزود: یکی از اقدامات قابل توجه این است که با توسعه فضای سبز و پروژه‌ها بتوانیم رضایت‌مندی مردم را ایجاد کنیم که همکاری اعضای شورای شهر سبب شده تا پروژه‌ها به خوبی پیش رود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از