حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
امام جمعه بروجرد:

جبهه انقلاب هر روز در حال مقتدرشدن است

جبهه انقلاب هر روز در حال مقتدرشدن است

امام جمعه بروجرد گفت: جبهه انقلاب و مقاومت هر روز در حال مقتدرشدن است و توطئه‌های دشمن در مسیر انقلاب خنثی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه بروجرد اظهارداشت: مردم ایران در سالروز شهادت سردار سلیمانی، از شهرهای مختلف خود را به کرمان رساندند تا در مراسم سالروز شهادت سردار دلها حضور داشته باشند اما دشمن تاب دیدن این همه عظمت حضور را نداشت و دست به حادثه تروریستی زد.

وی با اشاره به اینکه جبهه انقلاب و مقاومت هر روز در حال مقتدرشدن است، افزود: این اقدامات دشمن هیچ خدشه‌ای به جبهه مقاومت و انقلاب وارد نمی‌کند و ملت ایران، تقدیم شهدا در مسیر اسلام و انقلاب را افتخار و سعادت می‌داند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: امروز ملت ایران تقاضای یک انتقام سخت را از دشمنان دارند و باید سیلی سختی به دشمن زد و به زودی این انتقام گرفته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: داعش دست پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی است که دست به جنایات زیادی زده و پس از چند ساعت از این حادثه اعلام کردند که کار داعش بوده است.

وی به سالروز کشف حجاب در زمان پهلوی اشاره کرد و گفت: رضاخان جنایت‌ها و خیانت‌های زیادی در کشور انجام داد و تلاش داشت تا حجاب را از سر مردم ایران بردارد اما ملت ایران ایستادگی کردند که وقتی مقاومت مردم را دید، در مسجد گوهرشاد تعداد زیادی را به خاک و خون کشید.

امام جمعه بروجرد مهارت‌آموزی را در جامعه ضروری برشمرد و افزود: کسب مهارت توسط نسل جوان به خصوص جوانان، در امر اشتغال نقش مهمی دارد و در این راستا فنی و حرفه‌ای می‌تواند در قالب رشته‌های مختلف، مهارت‌های لازم را ارائه دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از