حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/14 شمسی | 2024/05/03 میلادی
فرمانده یگان حفاظت امور اراضی لرستان مطرح کرد:

جلوگیری از ۲۱۲ تغییر کاربری غیرمجاز در لرستان

جلوگیری از ۲۱۲ تغییر کاربری غیرمجاز در لرستان

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی لرستان گفت: فروردین ماه امسال از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی زراعی و باغی لرستان جلوگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی لرستان، مسلم مویدی اظهارداشت: از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی زراعی و باغی لرستان در فروردین ماه امسال جلوگیری شد.

 وی افزود: در این راستا ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی توسط گشت‌های یگان حفاظت امور اراضی استان شناسایی شد که خرم‌آباد با ۷۴ مورد بیشترین تغییر کاربری را به خود اختصاص داده است.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه برخی از افراد سودجو برای خرید و فروش زمین‌های خارج از محدوده شهر یا روستا و ساخت‌وساز ویلا و مسکن در مزارع و باغ‌ها اقدام می‌کنند، تاکید کرد: این در حالی است که بر اساس قانون، هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع‌ و قمع بناهای احداثی، با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز موضوع را به سامانه ۱۳۱ گزارشات مردمی اطلاع دهند یا با مراجعه با آدرس https://cms laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از