حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان مطرح کرد:

جهاد آبرسانی سپاه به روستاهای پلدختر

جهاد آبرسانی سپاه به روستاهای پلدختر

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان از اجرای ۵۶ میلیارد تومان پروژه آبرسانی در شهرستان پلدختر خبر داد.

سرهنگ احسان جهانبخش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با بیان اینکه پروژه‌های آبرسانی با بیش از ۵۶ میلیارد تومان در ۱۰ نقطه شهرستان پلدختر توسط بسیج سازندگی در حال اجراست اظهار داشت: در دولت شهید رئیسی و در جهاد آبرسانی قراردادهایی توسط قرارگاه امام حسن(ع) بسته و ابلاغ شده که بسیج سازندگی اجرای این طرح‌ها را در کشور و استان لرستان در دست اجرا دارد.

وی با اشاره به احداث مخزن ۲۰۰ متر مکعبی آب شرب در منطقه گل گل پلدختر افزود: بسیج سازندگی مخازن آب شرب در منطقه گل گل،‌ پران پرویز و چم مهر احداث کرده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اجرای چاه عمیق در منطقه واشیان عنوان کرد: ۱۲کیلومتر خط انتقال چولهول در حال اجراست و باقی مانده این پروژه‌ها در کوتاهترین زمان ممکن آن اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: علی‌رغم مطالبات سپاه از اداره آب و فاضلاب طبق دستور فرمانده سپاه لرستان پروژه‌های آبرسانی روستاهای پلدختر از اعتبارات داخلی سپاه در حال اجراست.

جهانبخش با بیان اینکه سپاه به صورت جهادی در میدان‌های مختلف حضور دارد گفت: ۱۵کیلومتر جاده روستایی در منطقه تخته چان احداث شده و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: برای اشتغالزایی در شهرستان پلدختر طی سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان از تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار بسیج سازندگی قرار داده تا تسهیل‌گران در عرصه اشتغال و کارآفرینی در اختیار وام گیرندگان قرار دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از