حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
رمز پیروزی ایران حرکت در مسیر ولایت است
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه لرستان:

رمز پیروزی ایران حرکت در مسیر ولایت است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان گفت: رمز پیروزی ملت و نظام ایران حرکت در مسیر ولایت و رهبری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام علی درویشی شامگاه چهارشنبه در جلسه بزرگداشت شهدا که در مسجد جامع پلدختر برگزار شد با بیان اینکه دفاع مقدس یک دایره‌المعارف در جلوی چشمان همه ماست، اظهار داشت: خصوصیات زمان جنگ با امروز خیلی متفاوت است، در نبرد و جنگ دشمن با سلاحش معلوم و عیان است یعنی شما هم سلاح دشمن را می‌توانید ببینید و هم خود دشمن را ولی در جنگ امروزی تشخیص این کار به سختی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه صدام در قِبال ریاست بر اعراب به ایران حمله کرد، افزود: صدام و حزب بعث دشمن ایران بودند ولی صدام اراده‌ای از خودش نداشت و باید خواسته آمریکا در حمله به ایران را اجرا می‌کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان با اشاره به نقش‌آفرینان دفاع مقدس و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: شهدا صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند، شهدا مظلومان تاریخ کشور ما طی ۲۰۰ سال اخیر هستند و اصل و ریشه کشور ایران اسلامی بر اساس خون شهدا پایه‌گذاری و شکوفا شده است.

وی با اشاره به اینکه شهدایی مانند شهید بهشتی، شهید مطهری، شهید رجایی و شهید رئیسی خدمت‌گذار انقلاب بودند، بیان کرد: ما ممکن است در ترویج و تبلیغ راه شهدا کوتاهی داشته باشیم اما مهم این است اعتقاد به راه شهدا در وجود ما باشد و از این راه بر نگردیم.

درویشی با بیان اینکه شهدا رفتند تا شادی و امنیت از خانه ما نرود و استقلال کشور حفظ شود، گفت: اگر نسبت به کسانی که در حق مردم ما ظلم کردند در دلمان نرمش به وجود بیاید سیلی محکمی  خواهیم خورد، چه آن فرد دولتمرد و چه نماینده مجلس باشد یا هر کسی در هر پست و مقامی باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان با بیان اینکه دلبستگان به راه شهدا باید در مورد دفاع مقدس فکر، تحلیل و تبیین کنند خاطر نشان کرد: نباید تبلیغات، هیاهوها و تحلیل‌های انحرافی نسبت به راه و سیره شهدا تاثیر منفی در وجود ما ایجاد کنند.

وی افزود: منافقان یکی از ارکان دشمن در حمله به ایران و ستون پنجم دشمن بودند به‌ طوری که اطلاعات به دشمن می‌دادند و سبب شهادت رزمندگان ایرانی بودند و به بعثی‌ها کمک می‌کردند.

درویشی با اشاره به اعلام عزای عمومی منافقان برای حادثه طبس عنوان کرد: ما با چشمان خودمان دیدیم که منافقان در عملیات مرصاد چه جنایاتی مرتکب شدند، آنها به هیچ چیز رحم نکردند و بیمارستان شهر اسلام‌آباد را آتش زدند و جنایات آنها در پادگان سرپل ذهاب را دیدیم که چه وحشی‌گری‌هایی انجام دادند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان با بیان اینکه شهدا با بصیرت بودند و ما هم باید حواسمان باشد و بصیرت داشته باشیم تصریح کرد: خریدن ذهن جوانان و جنگ فرهنگی و روانی ایجاد کردن امروز مهمترین جبهه است و تشخیص آن خیلی سخت‌تر از جبهه زمان جنگ است.

وی بیان کرد: خون شهید خون خداست و هیچگاه پایمال نمی‌شود بنابراین مراقب باشیم چون وظیفه داریم راه امام راحل و شهدا را ادامه داده و در این راه حرکت کنیم.

درویشی با بیان اینکه ما شجاعت، عزت، مظلومیت، غربت و صلابت در دفاع مقدس را در وجود رزمندگان دیدیم و جوانان امروز آن را می‌شنوند افزود: رمز پیروزی ما در دفاع مقدس چراغ ولایت و اطاعت رزمندگان از نایب امام زمان حضرت امام خمینی (‌‌‌ره) بود، اگر بخواهیم امروز پیروزی‌های دفاع مقدس در مقابل دشمنان پیدا و پنهان این کشور برای ما تداوم داشته باشد باید راه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس در اطاعت از ولایت و رهبری را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: اگر دشمن بتواند اعتقاد به ولایت و رهبری را در دل جوانان و ملت ایران بشکند آن موقع قدرت نظام ما شکسته می‌شود از این رو تا زمانی که قدرت ولایت، محبت و تمسک به ولایت و ولی امر در وجود ما مثل رزمندگان خط مقدم و دفاع مقدس باشد مانند زمان دفاع مقدس در مواجهه با توطئه‌های دشمنان ما پیروز میدان خواهیم بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از