حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
امام جمعه بروجرد:

حضورمردم در انتخابات، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

حضورمردم در انتخابات، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

امام جمعه بروجرد گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات هفته گذشته، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه بروجرد اظهارداشت: حضور پرشور مردم در انتخابات، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد چرا که دشمنان از مدت‌ها پیش برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات برنامه‌ریزی کرده بودند ولی تیر دشمنان به سنگ خورد.

وی افزود: اگرچه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد ولی بسیاری از مردم برای اقتدار و سربلندی کشور به صحنه انتخابات آمدند و در نهایت تلاش شد تا چهار مولفه‌ای را که رهبری تاکید فرمودند محقق شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به روز شهدا تصریح کرد: ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید به نام بزرگداشت روز شهدا نامگذاری شده و باتوجه به اینکه امنیت را مرهون شهدا هستیم باید تلاش کنیم تا یاد و نام آن‌ها را گرامی داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه رمضان ماهی پُر از برکت و بندگی است، عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا از هر لحظه این ماه به خوبی بهره ببریم و با آمادگی کامل وارد این ماه شویم.

وی با اشاره به سالروز عملیات بدر، گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان عملیات‌های مختلفی را انجام دادند که با ایستادگی و شجاعت دشمن را به عقب راندند به طوری که دشمن سال‌هاست که جرات هیچ تحرکی را در این زمینه ندارد.

امام جمعه بروجرد نقش کانون‌های فرهنگی مساجد را در تربیت جوانان و هدایت آن‌ها به سمت و سوی ارزش‌های دینی بسیار اثرگذار برشمرد و یادآورشد: مساجد، پایگاه‌های مقاومت و امام جماعت نقش ویژه‌ای دارند و حضور جوانان در این راستا می‌تواند به تربیت اسلامی کمک نماید.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی خاطرنشان کرد: مساجد در حل مشکلات محلات می‌تواند بسیار موفق باشند و نه تنها در برگزاری نمازجماعت بلکه در برنامه‌های دینی و فرهنگی اثرگذار هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از