حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
ورزشکار لرستانی:

حضور در انتخابات به اقتدار نظام کمک می‌کند

حضور در انتخابات به اقتدار نظام کمک می‌کند

ورزشکار لرستانی گفت: با حضور در انتخابات به ثبات، استحکام و اقتدار نظام کمک می‌کنیم.

الهام حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: شرکت مردم در انتخابات یعنی اینکه از حق انتخابی که به مردم داده شده استفاده کنند و به توسعه و رشد کشور کمک و فرد اصلح را انتخاب کنند، مردم نمی‌توانند نسبت به قضیه انتخابات بی‌تفاوت باشند زیرا هر رأی ما در سرنوشت تک تک افراد جامعه تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات برای چهار سال آینده مهم است، افزود: وقتی ما با بررسی به فرد اصلح رأی دهیم کمک می‌کنیم در چهارسال آینده کشور را به توسعه برسانیم و بسیاری از مشکلات معیشتی مردم حل شود بنابراین نمی‌شود نسبت به این قضیه بی‌تفاوت بود و این یک وظیفه است که بر دوش افراد جامعه قرار دارد.

این وزنه‌بردار لرستانی عنوان کرد: تک تک نامزدها کارنامه‌ای دارند و سمت‌های مختلفی داشته‌اند باتوجه به گذشته افراد می‌شود فرد مناسب را انتخاب کرد بنابراین باید بررسی مناظره‌ها و سوابق افراد انجام شود؛ مردم با تصمیمات احساسی به دنبال افرادی نباشند که فقط شعار می‌دهند چون شعار‌های توخالی زیاد است و باید ببینیم آن فردی که می‌خواهیم انتخاب کنیم چقد عمل گراست و در گذشته به چه میزان مأموریت‌هایش را انجام داده است.

وی با اشاره به خدمات شهید رئیسی، بیان کرد: شهید رئیسی انسان خوب و پرتلاشی بود، شب و روز تلاش می‌کرد، دلسوز مردم به ویژه قشر ضعیف و کم درآمد بود، تلاش ایشان این بود که جامعه به یک سطح برسد‌ و‌ فاصله طبقاتی و فشار‌هایی که بر روی مردم است کمتر شود، معیشت مردم برای ایشان مهم بود و این را در حرف و عمل نشان داد.

حسینی گفت: فردی که به جای شهید رئیسی انتخاب می‌شود باید دغدغه مردم کشور و جوانان را داشته باشد، فکر کند که تک تک افراد این سرزمین فرزندان او هستند و مانند یک پدر دلسوز با آن‌ها رفتار کند؛ همه ما یک خانواده هستیم وقتی تمام اعضای خانواده باهم در کنار پدر خانواده باشند آن خانواده موفق است.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور ما باید دیدگاه پدرانه‌ای را نسبت به مردم داشته باشد، تصریح کرد: رئیس جمهور آینده باید دغدغه شهید رئیسی را داشته باشد و این قطاری که به حرکت درآمده متوقف نشود که در آینده شاهد شکوفایی بیشتر باشیم و مشکلات مردم به‌ویژه مشکلات معیشتی آن‌ها حل شود.

ورزشکار لرستانی با اشاره به اینکه شهدا افرادی بودند که در راه خدمت به این کشور از جانشان گذشتند، اظهارداشت: اکنون ما در یک جنگ قرار داریم که با حضور در انتخابات به ثبات، استحکام و اقتدار نظام کمک می‌کنیم و راه شهیدان را ادامه می‌دهیم.

وی افزود: ما باید همه در کنار هم اجازه ندهیم رسوخی توسط دشمنان در جامعه ایجاد شود، رأی ما مشت محکمی بر دهان همه دشمنانی است که نمی‌خواهند اقتدار کشور و ملت را ببینند بنابراین رأی و حضور ما در انتخابات ادامه راه شهداست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از