حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حضور در راهپیمایی ۲۲‌بهمن دشمن را ناامید می‌کند

حضور در راهپیمایی ۲۲‌بهمن دشمن را ناامید می‌کند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: وظیفه ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مشارکت پرشور است و با حضور پرشور، دشمن ناامید می‌شود لذا همه باید در این روز با حضور در صحنه دشمن را ناامید کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه خرم‌آباد اظهارداشت: چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل(ع) است که پیرو ولی زمان بود و با زبان، قلب و عمل در همه جهات تسلیم امام بود و به جایی رسید که فرمانده‌ای در کربلا شد و همچنین روز پنجم شعبان، میلاد حماسه‌ساز کربلا است که ۳۴ سال امامت امام سجاد علیه‌السلام دو هدف را دنبال کرد یکی ابلاغ پیام نهضت حسینی و عینت بخشیدن به اسلام سیاسی و اجتماعی در قالب دعا و مناجات است.

وی افزود: جانبازان و آزادگان هم ابلاغ پیام نهضت حسینی را دنبال می‌کنند، روز میلاد امام حسین(ع) روز پاسدار است که این نامگذاری نشان‌دهنده پیوند بین اهداف امام حسین(ع) و پاسداران در نهضت انقلاب اسلامی است و سپاه در همه عرصه‌های نظامی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی پیش می‌رود و در دل امت جادارد، جانبازان نیز در همان مسیر تسلیم در برابر فرامین الهی و اهداف حضرت ابوالفضل(ع) پرچم نظام اسلامی را برافراشته نگه‌داشتند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: ایران سرزمینی است که منابع زیادی دارد با داشته‌هایی از علوم و فنون مختلف و این سرزمین در برخی از برهه‌های تاریخ مورد تهاجم قرار گرفته است، وزیر امور خارجه آمریکا می‌گوید با سقوط پهلوی خسارت آمریکا قابل جبران نیست و اینها جزء اسناد است. آمریکا هدفش این بود که برای همیشه در ایران بمانند ولی نابود شدند، اگر می‌ماند نتیجه‌اش تحقیر بود و این را باید برجستگان و نسل جوان با مطالعه به این برسند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: مشارکت مردم، آموزه‌های دینی و رهبری سبب راندن دشمن از کشور شد و ترکیب این سه عنصر سبب پیروزی کشور گردید و دشمنان تلاش کردند مردم را از این چند عنصر جدا کنند و هرکسی در داخل کشور با سخن، گفتار ر رفتارش به شیوه‌ای سخن گوید که اسلام را از مردم جدا کند، خائن است.

وی بیان کرد: وظیفه ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مشارکت پرشور است و با حضور پرشور، دشمن ناامید می‌شود لذا همه باید در این روز با حضور در صحنه دشمن را ناامید کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به موضوع غزه گفت: مسئله اول مسلمین همچنان فلسطین و غزه است و همه باید برای کمک به مردم این منطقه از همه توان خود استفاده کنند.

انتهای‌ خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از