حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان:

حضور مردم در انتخابات نشان‌دهنده وحدت ملی است

حضور مردم در انتخابات نشان‌دهنده وحدت ملی است

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان گفت: حضور مردم در انتخابات با وجود جهان بینی‌های مختلف نشان‌دهنده وحدت ملی و اتحاد مردم است.

مجتبی گراوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با بیان اینکه انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی در نگاه مردم‌سالاری دینی از اهمیت فراوانی برخوردار است، اظهارداشت: انتخابات سبب امنیت و اقتدار ملی و به نوعی تأمین‌کننده مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به چهار مقوله امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت تأکید داشتند بنابراین مردم باید با مشارکت حداکثری و حضور فعالانه، مسئولانه و هوشمندانه افرادی را انتخاب کنند که زبان گویای جامعه و تضمین و تأمین‌کننده نوع دموکراسی، پیشرفت و اقتدار داخلی و بین‌المللی کشور در سطوح مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باشند.

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان تصریح کرد: اکنون به دلیل تحریم‌های ظالمانه مشکلاتی گریبان‌گیر مردم شده است، انتخاب اصلح و شایسته می‌تواند در زمینه گره‌گشایی از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم نقش مهمی داشته باشد و در این برهه زمانی مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح منطقی و صحیح‌ترین راه برای حل مشکلات است.

گراوند با اشاره به اینکه عدم مشارکت مردم در انتخابات باعث گستاخی دشمن و طراحی نقشه‌های خبیثانه توسط آن‌ها خواهد شد، گفت: مشارکت حداکثری مردم نمایانگر حمایت مردم از نظام، انقلاب و پشتوانه محکمی برای مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خواهد بود.

وی بیان کرد: دشمن با هزینه‌های گزاف سعی می‌کند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کند اما مردم در ۱۱ اسفند نشان می‌دهند پایبند به میثاق ملی، آرمان شهدا و انقلاب اسلامی خواهند بود و حضور مردم در انتخابات با وجود جهان‌بینی‌های مختلف نشان دهنده وحدت ملی و اتحاد مردم تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی است.

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات را مشارکت حداکثری مردم دانست و گفت: مردم با وجود مشکلات اقتصادی و دلخوری از عملکرد برخی مدیران با مشارکت حداکثری بار دیگر تعهد خود نسبت به نظام و انقلاب اسلامی را نشان می‌دهند و به دشمنان قسم خورده خواهند فهماند که مشکلات با دلسوزی، خیرخواهی، توان، درایت و مدیریت نمایندگان حل و فصل می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از