حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
امام جمعه بروجرد:

حضور پرشور در انتخابات ادامه راه شهداست

حضور پرشور در انتخابات ادامه راه شهداست

امام جمعه بروجرد گفت: حضور گسترده و پرشور در انتخابات، ادامه راه شهداست و باید در این انتخابات فرد اصلح که رهرو راه شهدا باشد را انتخاب کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهارداشت: کسانی که امروز در صحنه انتخابات رقابت می‌کنند، توسط شورای نگهبان تائید شده‌اند اما ما موظف هستیم از بین نامزدهای انتخاباتی فرد اصلح را که دارای شرایط و ویژگی‌هایی مانند شهید رئیسی است، را انتخاب کنیم.

وی افزود: فرد اصلح باید باتقوا، درستکار، صادق، توانمند باشد و در کارهای اجرایی توانایی لازم را داشته باشد، همچنین به ظرفیت‌های داخلی آشنا باشد تا بتواند با تکیه بر ظرفیت‌ها کشور را به سمت پیشرفت و موفقیت هدایت نماید و نباید برای رفع مشکلات، مدام چشم به بیرون از کشور داشته باشد.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت، اعتبار و عظمت می‌بخشد، گفت: اگر در انتخابات حضور پرشوری داشته باشیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم به این معناست که به وظیفه خود به خوبی عمل کردیم.

حسینی ادامه راه شهدا را حضور در انتخابات برشمرد و بیان کرد: همه شهدا بر گردن ما حق دارند چرا که جان خود را برای امنیت این کشور تقدیم کردند پس امروز همه ما وظیفه داریم برای ادامه راه شهدا در پای صندوق‌های رای حاضر شویم و اصلح را انتخاب کنیم.

وی با تاکید بر حفظ ارزش‌های انقلاب، عنوان کرد: حضور در انتخابات در واقع یک ارزش است که برای حفظ ارزش‌های انقلاب باید تلاش کنیم تا با جهاد تبیین و روشنگری همه را برای حضور گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت کنیم تا ملت ایران اتحاد و حضور خود را به همه دنیا نشان دهد.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات به معنی پشتیبانی از ولایت است و ملت ایران با حضور در انتخابات نشان می‌دهند که نظام و انقلاب را دوست دارند و با رای‌های خود در واقع به نظام و انقلاب رای می‌دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از