حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
امام جمعه بروجرد:

حمله‌موشکی به عین‌الاسد نشان از شجاعت ایران بود

حمله‌موشکی به عین‌الاسد نشان از شجاعت ایران بود

امام جمعه بروجرد گفت: حمله‌موشکی به عین‌الاسد نشان دهنده شجاعت ایران بود و این سبب شد تا سایر کشورهای آزادی‌خواه هم بتوانند چنین اقداماتی انجام دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به سالروز موشک‌باران ایران به سمت عین‌الاسد در عراق، اظهارداشت: آمریکا همیشه جنایتکار بوده و هست چرا که برای تامین منافع خود دست به هر جنایتی می‌زند.

وی افزود: آمریکا برای تامین منافع خود دست به هر غارتی می‌زند و خیانت و جنایت‌های زیادی کرده است اما هیچ کسی تاکنون جرات نکرده که جواب این گستاخی و زیاده‌خواهی قدرت پوشالی را بدهد.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: زمانی که آمریکا دست به ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمود، ایران تنها کشوری بود که توانست جواب محکم و قاطعی به زیاده‌خواهی دشمن بدهد از همین رو در ۱۸ دی‌ماه موشک‌بارانی از سوی نیروی نظامی به سمت عین‌الاسد که پایگاه نیروهای آمریکایی در عراق بود، صورت گرفت.

حسینی عنوان کرد: ایران با این اقدام شجاعت خود را نه فقط به آمریکا بلکه به همه دنیا نشان داد و ثابت کرد که دوران بزن در رو تمام شده و هر کسی اگر یکی بزند چندین ضربه می‌خورد و بعد از موشک‌باران ایران که به عین‌الاسد صورت گرفت، آمریکا جرات هیچ‌گونه پاسخی را نداشت و می‌دانست با هر حرکتی، جواب محکمی دریافت می‌کند.

وی بیان کرد: ایران با این اقدام به همه دنیا و آزادی خواهان اعلام کرد که باید در برابر زورگویان و ظالمان ایستاد و این فتح‌البابی بود که سبب شد سایر کشورها بتوانند پایگاه‌های آمریکا در نقاط مختلف را مورد حمله قرار دهند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: بعد از این اقدام ایران، نیروهای جبهه مقاومت در کشورهای یمن، لبنان، فلسطین و سایر کشورهای آزادی‌خواه جرات حمله به پایگاه‌های آمریکا را پیدا کردند و امروز می‌بینیم که عملیاتی بی‌نظیر توسط جوانان فلسطین در قالب عملیات طوفان‌الاقصی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت با این اقتدار و موفقیت روز افزون، آمریکا را از منطقه بیرون خواهد کرد و برچیدن نیروهای آمریکا از نقاط مختلف صورت می‌گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از