حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد:

حمله به کنسولگری ایران سرنگونی‌صهیونیست را تسریع می‌کند

حمله به کنسولگری ایران سرنگونی‌صهیونیست را تسریع می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: شهادت‌ها به ویژه شهادت مستشاران کشورمان در حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق روند انتقام سخت، اضمحلال، نابودی و سرنگونی رژیم صهیونیستی را تسریع می‌کند.

محمد برامکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، با اشاره به اینکه روز قدس روز اسلام است، اظهار داشت: میراث جاویدان امام خمینی(ره) به وسیله نائب بر حق امام زمان(عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی هر ساله با شکوه‌تر برگزار می‌شود.

وی افزود: امروز نشان دادیم که از هیمنه و پیکره فاسد، منحوس و متعفن رژیم صهیونیستی چیزی باقی نمانده، ما نزدیک قله هستیم و ان‌شاءالله با یک ندای یا لثارات‌الحسین قلعه صهیونیست‌ها را فتح خواهیم کرد. 

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد تصریح کرد: برای ملت عزیز ایران افتخار بزرگی است که همیشه در صحنه‌های مختلف پای انقلاب هستند.

برامکی بیان کرد: قطعاً شهادت‌ها به ویژه شهادت مستشاران کشورمان در حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق روند انتقام سخت، اضمحلال، نابودی و سرنگونی رژیم صهیونیستی را تسریع می‌کند.

وی عنوان کرد: امروز ملت ایران بار دیگر ثابت کردند عاشق مبارزه با صهیونیست هستند و ما لحظه شماری می‌کنیم که ان‌شاءالله با فرمان رهبر معظم انقلاب صهیونیست‌ها را از روی زمین ریشه‌کن کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از