حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

خبرنگاران در پاسداری از انقلاب رسالت مهمی دارند

خبرنگاران در پاسداری از انقلاب رسالت مهمی دارند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: خبرنگاران در پاسداری از ارزش‌های انقلاب رسالت مهمی بر عهده دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» احمد حسنوند صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاران افسران جنگ نرم در پاسداری از انقلاب اسلامی هستند که رسالت مهمی بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران در خط مقدم مقابله با عملیات روانی دشمن قرار دارند، افزود: امروز بحث عملیات روانی و جنگ نرم دشمن که علیه ما شروع کرده، خبرنگاران در خنثی کردن این عملیات و توطئه دشمن نقش مهمی دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به عملیات روانی دشمن، تصریح کرد: امروز در غزه صحنه‌هایی از جنایت دشمنان دیده می‌شود که دل همه با دیدن این صحنه‌ها به درد می‌آید اما اینکه عده‌ای نسبت به ظلم ظالمان و مظلومیت مردم غزه بی‌خیال هستند، این تفکر محصول عملیات روانی دشمن است و دشمن در تبلیغات مسموم خود به گونه‌ای عمل می‌کند که همه چیز را وارونه جلوه دهد.

حسنوند با بیان اینکه قدرت رسانه بسیار بالاست، گفت: کار خبررسانی رسالت سنگینی است و اگر به خوبی انجام نشود نمی‌تواند اثرگذاری لازم را داشته باشد.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرمانی به بسیج داده که خدمات بسیج را اطلاع‌رسانی کنید لذا یکی از کارهایی که می‌تواند در بیان این دستاوردها موثر باشد، اقدامات هنری خبرنگاران است که خدمات بسیج در عرصه‌های مختلف را به خوبی بیان نمود و نمایش دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با تاکید بر اینکه دستاوردهای بسیج باید به خوبی برای همه مردم بیان شود، یادآورشد: بسیج در حوزه‌های مختلف مسکن محرومان، کاهش آسیب اجتماعی، ایجاد امنیت و اشتغال اقدامات خوبی انجام داده که در ایام کرونا نیز بسیجیان فداكاری‌‌های زیادی انجام دادند به طوری که ۹۰ هزار نفر توسط بسیج واکسینه شدند.

حسنوند بیان کرد: بسیج همیشه در کنار مردم است و با اخلاص برای خدمت به خلق خدا در میدان حضور دارد اما اعتقاد ما این است، بعد از نعمت ولایت، بزرگترین نعمت خدمت به مردم است که بسیج در این عرصه پیش‌رو است.

وی خاطرنشان کرد: خدمات قابل توجه بسیج سبب عصبانیت دشمن شده از همین رو بسیج‌هراسی می‌کنند چون بسیج مسیر را درست طی کرده است و در راستای خدمت به مردم قدم برمی‌دارد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین هادی کولیوند مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بروجرد اظهار داشت: اصحاب رسانه بازوی پرتوان بسیج هستند که می‌توانند رسالت خود را در این زمینه به خوبی انجام دهند.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر رسانه‌ای جای خود را امروز در جهان باز کرده است و رسانه می‌تواند در این زمینه ایفای نقش کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بروجرد صداقت را مهم‌ترین ویژگی‌ خبرنگاران برشمرد و گفت: خبرنگاران واقعیت‌ها را بیان می‌کنند و لازم است در انعکاس اخبار، اخباری امیدوارکننده را به مردم انتقال دهند.

کولیوند بیان کرد: بزرگترین خبررسان عالم پیامبر اکرم(ص) است و خبرنگاران می‌توانند با تاسی از پیامبر(ص) در جهت انعکاس اخبار به بهترین شکل اقدام نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از