حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
یادداشت؛

خروش اقتدارِ مقاومت

خروش اقتدارِ مقاومت

حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدی نوشت: در طی این سال‌ها شاهد خروش اقتدار جبهه مقاومت در یمن، لبنان، فلسطین و غزه هستیم که مرهون مجاهدت‌های شهید سلیمانی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، شهید حاج قاسم سلیمانی یک چهره‌ای است که به عنوان الگو برای همه جوامع می‌تواند باشد، چهره‌ای که در رفتار، اخلاق، ولایت‌مداری، مردم‌داری بی‌نظیر و ممتاز بود.

شهید سلیمانی خود را وقف خدا کرد و در نهایت خداوند هم آنچه را که خودش دوست دارد را به شهید عطا می‌کند و اینگونه بود که خدایی بودن حاج قاسم سبب شد تا به چنین مرتبه‌ای برسد.

عزت، هویت، مردانگی و ایثار از مهم‌ترین صفات برجسته شهید سلیمانی بود و توانست محبوب دل‌های عالم شود، نه فقط در دل‌های ملت ایران بلکه همه آزادی‌خواهان دنیا نسبت به سردار سلیمانی ارادت خاصی دارند.

مکتب شهید سلیمانی، مکتبی است برگرفته از مکتب امام حسین(ع) که در مسیر اسلام و قرآن حرکت می‌کند و می‌بینیم که با شهادت شهید سلیمانی، انسان‌های زیادی در مسیر شهید حاج قاسم حرکت کردند و با تغییر در رفتار و اخلاق خود تلاش داشتند تا در این راه گام بردارند.

شهادت سردار سلیمانی برای ملت ایران و مردم آزادی‌خواه جهان بسیار سخت و دردناک بود و بعد از شهادت سردار دل‌ها، حیاتی در مسیر مقاومت و شهادت در بین مردم دمیده شد و مردم و نسل جوان برای قدم نهادن در راه شهید سلیمانی بیعت نمودند.

روحیه مقاومت شهید سلیمانی الگویی برای همه انسانهاست، بزرگ‌مردی که با همین روحیه توانست جبهه مقاومت را آنقدر اقتدار ببخشد که امروز شاهد ثمرات و برکات جبهه مقاومت در کشورهای آزادی‌خواه دنیا هستیم.

تکیه بر اصل مقاومت، مهم‌ترین هدف سردار سلیمانی بود که این مهم امروز در کشورهای زیادی گسترش یافته و مظلوم‌ترین انسان‌ها با توکل به خدا و با تکیه بر جبهه مقاومت، در برابر دشمنان ایستاده‌اند.

بعد از شهادت سردار سلیمانی، حمله موشکی به عین‌الاسد، چشمه‌ای اقتدار و توان ایران را در این عرصه نشان داد در حالی که در طی این سال‌ها شاهد خروش اقتدار جبهه مقاومت در یمن، لبنان، فلسطین و غزه هستیم که اینها مرهون مجاهدت‌های شهید سلیمانی است.

عین‌الاسد در واقع پاسخی به دشمنان بود تا بدانند در برابر هر اقدام و یاوه‌گویی آنها و یا هر حرکتی، جوابی سخت دریافت می‌کنند و با این اقدام، آرایش نظامی دشمن به هم ریخت و در نهایت اقتدار ایران در برابر قدرت پوشالی آمریکا به نمایش گذاشته شد.

ایران به پشتوانه مقام معظم رهبری و مردم است که توانسته در طول این سال‌ها به موفقیت‌های زیادی دست یابد، موفقیت‌هایی که هر کدامش دشمن را عصبانی می‌کند اما فرزندان این سرزمین با پیروی از شهدا و گوش به فرمان بودن رهبری در برای سربلندی ایران هر روز مصمم‌تر اقدام می‌کنند.

با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و صدور انقلاب به کشورهای مختلف شاهد بیداری اسلامی در نقاط مختلف جهان هستیم که این امر در افزایش قدرت مقاومت نقش مهم و حیاتی دارد.

به برکت جبهه مقاومت امروز می‌بینیم که دشمنان در جای‌جای دنیا در حال تضعیف و زوال هستند و همین ایستادگی جبهه مقاومت نابودی دشمنان را تسریع می‌کند.

تشکیل جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی استکبار را در هم شکست و پایه‌گذاری این جبهه نتیجه تلاش حاج قاسم بود که با هوشمندی و درایت توانست اینگونه برای نابودی دشمنان اقدام نماید.

امسال در سالروز شهادت سردار سلیمانی شاهد حادثه تروریستی در کرمان بودیم که چندین نفر از زائران سردار دل‌ها به شهادت رسیدند، این نشان داد که دشمن از نام و زائر شهید سلیمانی نیز هراسان است از همین رو دست به چنین حادثه‌ای زده است.

شهید سلیمانی همان کسی بود که سال‌ها برای خشکاندن ریشه تروریست‌ها در منطقه تلاش کرد تا در نهایت در همین مسیر به شهادت رسید اما رهروان راه شهید سلیمانی در این مسیر حضور دارند و با شهادت هر شهید، خونی تازه به رگ‌های جوانان می‌جوشد تا دشمنان را ناامید و نابود کنند.

انتهای خبر/

نویسنده: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین وحیدی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از