حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

خروش مردم ولایتمدار لرستان در محکومیت حادثه‌تروریستی کرمان

خروش مردم ولایتمدار لرستان در محکومیت حادثه‌تروریستی کرمان

مردم ولایتمدار لرستان با راهپیمایی و تجمعات، حادثه‌تروریستی کرمان را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، در پی حادثه تروریستی کرمان که همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی رخ داد و منجر به شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان شد، مردم ولایتمدار لرستان در محکومیت حادثه‌تروریستی کرمان خروش نمودند.

مردم استان لرستان در جای‌جای این خطه شهیدپرور، با در دست داشتن نوشته‌هایی مبنی بر اینکه باید پاسخ سخت و قاطعی به دشمن داده شود، شعارهایی ضداستکباری سر دادند.

دیار غیورمردان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» خشم و نفرت خود را علیه اسکتبار و ایادی آنها که دست به چنین جنایت‌هایی زده‌اند، سردادند.

در این مراسم حضور نسل جوان و نوجوانان بسیار چشمگیر بود که با حضور خود نشان دادند راه شهدا ادامه دارد و استکبارستیزی خود را به همه دنیا نشان دادند.

طی چند روز گذشته مردم استان لرستان با حضور در مساجد، میادین شهر و امروز در مصلی‌های نماز جمعه، انزجار و بیزاری خود را از دشمنانی که از نام و مکتب شهید سلیمانی می‌ترسند، اعلام کردند.

 

 تبعیت از ولایت‌فقیه، دشمن را ناامید می‌کند

سردار باقر باقرزاده همرزم شهید سلیمانی در مراسم تجمع مردم بروجرد در محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، اظهارداشت: امروز انقلاب ما در جایی قرار گرفته که دشمنان از ما می‌ترسند و بیش از چهار دهه است علیه نظام توطئه و نیرنگ کردند تا شاید بتوانند مانع پویایی شوند اما به لطف خدا ایران اسلامی در علوم هسته‌ای، نانو، فضایی پزشکی در جایگاهی قرار گرفته که دشمنان متحیر هستند.

وی افزود: دشمنان گفتند موانعی را طراحی کردیم از جمله تحریم اما چرا ایران در این جایگاه است و فقط یک دلیل وجود دارد و آن هم به دلیل تبعیت از امامین انقلاب است که پیشرفت کردیم.

همرزم شهید سلیمانی تصریح کرد: حاج قاسم بخشی از وصیت‌نامه خود را به ولایت‌فقیه اختصاص داده است که نشان از اهمیت این مهم دارد.

سردار باقرزاده عنوان کرد: خداوند رهبری با این جامعیت به ما عنایت کرده است و اگر می‌خواهیم نظام همواره پویا باشد، باید گوش به فرمان رهبری باشیم.

وی بیان کرد: دشمنان تلاش دارند تا با فتنه و توطئه جلوی نفوذ کلام بزرگان را بگیرند اما نتوانستند و اگر می‌خواهیم به ندای حاج قاسم لبیک بگوئیم باید در مسیر ولایت‌فقیه باشیم و دشمنان نمی‌توانند کاری کنند که مانع پیشرفت نظام باشند لذا باید بااتحاد در مسیر ولایت حرکت کنیم و این همبستگی، توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: براساس نگاه حاج قاسم و شهدا، ما در آستانه ظهور هستیم و دشمن هیچ غلطی نمی‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از