حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
نماینده ولی فقیه در لرستان:

خون شهدا رژیم‌صهیونیستی را به افول برده است

خون شهدا رژیم‌صهیونیستی را به افول برده است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: خون شهدا رژیم‌صهیونیستی را به افول برده است و این رژیم‌ در آینده نزدیک نابود می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در مراسم تشییع شهید صالحی‌روزبهانی در بروجرد، اظهارداشت: امروز همه آمدیم به جوانی رزمنده، مجاهد شهید صالحی‌روزبهانی، به والدین و همسر این شهید عزیز تبریک بگوئیم که در یک معامله با خدا سربلند بیرون آمدند.

وی افزود: جان انسان بهترین سرمایه انسان است، آنها این جانی که خدا داده وقتی با خداوند معامله می‌کنند، خداوند خریدار این جان می‌شود که خود داده این معامله پرسود است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: خریدار این جان خداست و خدا وعده داده در مقابل این خرید، بهشت را تقدیم می‌کند و سند آن تورات، انجیل و قرآن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: ماه رمضان و روز قدس برای کشور و استان ما و برای بروجرد متفاوت‌تر از دیگر روزها بود چون شهیدی عزیز و بزرگ در راه آزادی قدس دادیم و عزم مردم استان در نفرت و فریاد بر سر رژیم‌صهیونیستی بیش از گذشته خواهد بود.

وی با بیان اینکه رژیم ننگین اسرائیل در داخل و خارج با بحران همراه است گفت: اینها یک قرن طراحی و اسلام‌ستیزی کردند تا معارف و آموزه‌های اسلامی را واژگون و منابع کشورها را چپاول کنند اما ملتی که مهد تمدن است و شجاعانه دلیر در این کشور هستند در مقابل نظام سلطه با رهبری و تدبیر امام راحل و مقام معظم رهبری روبرو شدند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: نقشه‌های آنان به واسطه روز قدس نابود شد، در قلب کشورهای اسلامی سرزمینی را غصب کردند و تلاش داشتند برنامه‌های خود را اجرا کنند اما مردم به پا خواستند و انقلابی شکل گرفت.

وی یادآور شد: روزی آمریکا با یک اشاره کشورها تسلیمش می‌شدند اما از سوریه، لبنان و عراق به سمت رژیم‌صهیونیستی مورد هدف قرار می‌گیرد که به واسطه خون شهدا و صبر خانواده‌های شهداست و این شهدا در راه دفاع از اسلام و آموزه‌های اسلام به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهارداشت: کشته شدن برای حفط خاک ارزشمند است اما اگر برای برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی به میان آمد، این معامله با خداست.

وی افزود: گرچه رژیم‌صهیونیستی حیوان صفت به کنسولگری ایران در دمشق شهادت سرداران، افسران و پاسداران رشید اسلام را در پی داشت اما حاکی از مرگ یک نفر است که خود را نجات دهد و مانند انسانی دیوانه‌ای است که شکست خورده و از زمان شهادت شهید سلیمانی تاکنون گرچه مستشاران زیادی به شهادت رسیدند ولی خون شهدا این رژیم‌صهیونیستی را به افول برده است و این رژیم‌صهیونیستی در آینده نزدیک نابود می‌شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه بروجرد شهر علما و فرزانگانی است که شهرت ملی دارند گفت: باید تبریک گفت که امروز بروجرد علاوه بر شهدای مدافع حرم، شهیدی در راه قدس تقدیم کرده و مسئولیت ما را برای دفاع از ارزش‌ها سنگین‌تر می‌کند.

وی تصریح کرد: به خانواده این شهید که فرزندشان به قله شهادت رسیده است تبریک می‌گوئیم و رفتن از دامنه قله، اخلاص، ایمان، عمل صالح و خدمت به مردم را می‌خواهد. شهدا راهشان را به ما سپردند تا ما این راه را که راه ساختن ایران اسلامی است، ادامه دهیم.

انتهای‌ خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از