حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مدیر عامل خیرین سلامت لرستان:

خیرین سلامت ۱۲میلیارد پروژه در لرستان اجرا کردند

خیرین سلامت ۱۲میلیارد پروژه در لرستان اجرا کردند

مدیر عامل خیرین سلامت لرستان گفت: خیرین سلامت ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه بهداشتی و درمانی در لرستان اجرا کردند.

بهروز عزت‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به فعالیت خیرین در حوزه سلامت، اظهارداشت: خیرین سلامت در طول سال برای کمک به بیماران و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی کمک‌‌هایی را به صورت نقدی و غیرنقدی انجام‌ می‌دهند.

وی افزود: در حال حاضر سه پروژه به همت خیرین سلامت در حال احداث است که شامل احداث درمانگاه خیریه الغدیر خرم‌آباد، بازسازی پایگاه بهداشتی ازنا و فاز دوم رادیوتراپی مرکز باران در مرکز استان است و بعد از تکمیل افتتاح خواهد شد و در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

مدیرعامل خیرین سلامت لرستان از افتتاح چند پروژه بهداشتی و درمانی خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون خانه بهداشت روستای یارولی‌آباد دلفان، خانه بهداشت اکبرآباد دلفان، مرکز جامع اعصاب و روان بروجرد، اتاق عمل بیمارستان ازنا، مرکز پرتو درمانی بروجرد و یک پروژه هم در بیمارستان امام علی(ع) ازنا افتتاح خواهد شد.

عزت‌پور بیان کرد: خیرین برای اجرای این پروژه‌ها در استان بیش از ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند که هدف اصلی خیرین سلامت، توسعه مراکز درمانی به خصوص در مناطق محروم است.

وی با اشاره به اهداء تجهیزات پزشکی و درمانی توسط خیرین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون خیرین سلامت ۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان تجهیزات اهداء کردند و خوشبختانه استقبال خیرین برای کمک در این حوزه بسیار زیاد است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از