حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل ستاد دیه لرستان:

خیرین ۱۱ میلیارد برای آزادی زندانیان کمک کردند

خیرین ۱۱ میلیارد برای آزادی زندانیان کمک کردند

مدیرکل ستاد دیه لرستان گفت: امسال خیرین ۱۱ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان کمک کردند.

توکل شاکرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: خیرین طی این سال‌ها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، همکاری بسیار خوبی با ستاد دیه داشتند که این همکاری هر ساله منجر به آزادی تعدادی از زندانیان شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۹۴ زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند که بدهی این تعداد زندانی حدود ۳۷۰ میلیارد تومان بوده که بخشی با همت خیرین، بخشی با گذشت شاکی و بخشی هم با تسهیلات تامین شده است.

مدیرعامل ستاد دیه لرستان تصریح کرد: امسال خیرین بیش از ۱۱ میلیارد تومان به صورت نقدی برای آزادی زندانیان کمک کردند و در حال حاضر باتوجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و ماه رمضان، تعداد زیادی از خیرین اعلام آمادگی کردند که تعدادی از زندانیان آزاد شوند.

شاکرمی گفت: در حال حاضر ۱۷۰ زندانی در زندان‌های استان چشم انتظار کمک و مساعدت خیرین هستند تا بتوانند از زندان آزاد شده و در سال جدید و نوروز در کنار خانواده باشند.

وی خاطرنشان کرد: خیرین به هر اندازه‌ای که توان مالی دارند می‌توانند برای آزادی زندانیان کمک کنند چرا که جمع‌آوری همین مبلغ در نهایت منجر به آزادی خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از