حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
امام جمعه موقت بروجرد:

دشمنان ماهیت خود را با کودک‌کشی نشان دادند

دشمنان ماهیت خود را با کودک‌کشی نشان دادند

امام جمعه موقت بروجرد گفت: دشمنان ماهیت پلید خود را با کودک‌کشی به همه دنیا نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی اسدی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد، اظهار داشت: انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور انجام شد و در مجلس هم به همه وزرای ایشان رأی دادند اما این سه قوه زیرمجموعه رهبری است و باید بر اساس نظر رهبری عمل کنند که در این راستا رهبری فرمودند افرادی انقلابی، متدین، متعهد، مدیر و مدبر مشغول به کار شوند.

وی افزود: رئیس‌جمهور در مراسم معارفه وزیر علوم گفتند همه اساتید و دانشجویان که اخراج شدند باید دوباره به دانشگاه برگردند که به ایشان می‌گوئیم اینگونه نیست که همه افراد خوب هستند و کسانی که اخراج شدند آیا فقط انتقاد کردند؟ این افراد عمل مجرمانه انجام دادند و دانشگاه باید جایگاه خود را حفظ کند و اجازه ندهد هرکسی کاری خلاف را انجام دهد.

امام جمعه موقت بروجرد تصریح کرد: در جریان اغتشاشات برخی از دانشجویان رفتارهای نامناسبی از خود نشان دادند و طبق قانون با آن‌ها برخورد شده است.

اسدی‌نسب با اشاره به اینکه خوی استعمارگران و دشمنان کودک‌کشی است، افزود: دشمنان به‌خوبی ماهیت پلید خود را نشان دادند و امروز می‌بینیم که در غزه کودک‌کشی می‌کنند و این افراد گرگ‌صفت هستند لذا باید در برابر دشمن ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند ما به قله نزدیک هستیم که صحبت‌های رهبری حساب‌شده است و باید همه در این راستا تلاش کنیم که امیدواریم این انقلاب را به دست امام زمان (عج) برسد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از