حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

دومین فرزند نفس به زودی متولد می‌شود

دومین فرزند نفس به زودی متولد می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: چند هفته پیش اولین نوزاد نفس در لرستان که یک دختر بود متولد شد و دومین فرزند نفس به زودی متولد می‌شود‌.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بهرام دلفان اظهارداشت: با اقدامات تبلیغی در خصوص فرزندآوری و تشویق افراد مجرد به امر حسنه ازدواج، می‌توان بر اصل جوانی جمعیت تاکید کرد و حتی می‌توان ستاد ازدواج را در ادارات مختلف استان نیز راه‌اندازی نمود تا مشوقی برای ازدواج افراد مجرد و شاغل باشد. 

وی اجرای طرح نفس با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان را یک ایده خوب دانست و افزود: ما شاهد تولد اولین نوزاد دختر در حین اجرای طرح بودیم و مورد دوم که یک پسر است به زودی متولد خواهد شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: رفع مشکل سرپناه و اشتغال افرادی که تحت پوشش اداره کل بهزیستی بوده و بعد از  ۱۸ سال به آغوش جامعه برمی‌گردند مهم است بنابراین باید فکری برای این افراد کرد که پس از طی دوران حمایت‌های اجتماعی‌شان توسط بهزیستی، وارد جامعه می‌شوند، لذا برای اشتغال و ایجاد سرپناهی برای این افراد باید فکری کرد تا دچار مشکلات مختلف اجتماعی در جامعه نشویم. 

دلفان گفت: موضوع جمعیت یکی از موضوعات مهم است که باید به صورت مستمر در دستور کار باشد تا با افزایش فرزندآوری، شاهد روند افزایش جمعیت در کشور باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از