حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
فرمانده سپاه لرستان:

دومین کنگره شهدای لرستان برگزار می‌شود

دومین کنگره شهدای لرستان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امروز دومین کنگره شهدای لرستان با رونمایی از لوگوی کنگره کلید خواهد خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» سردار نعمت‌الله باقری صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات حاج عمران که در دهکده مقاومت حمزه سیدالشهداء(ع) خرم‌آباد برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات سردار رضایی در دوران ۸ ساله دفاع مقدس و پس از آن، اظهار داشت: محسن رضایی ۸ سال در کنار رزمندگان این مرز و بوم، جنگ را اداره کرد و اگر امروز عملیات وعده صادق اتفاق می‌افتد حاصل زحمات این فرمانده دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: مدت زمان زیادی از کنگره اول لرستان نمی‌گذرد که اتفاقات خوبی در آن رخ داد، در دیدار دست‌اندرکاران کنگره با رهبر انقلاب، ایشان نکته‌ای فرمودند مبنی بر اینکه کاری که شروع شده کار لازمی است اما این کار دیر شروع شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: امروز دومین کنگره شهدای استان لرستان با رونمایی از لوگوی کنگره کلید خواهد خورد که ان‌شاءالله بتوانیم در ادامه راه کنگره اول، کارهای مهمی را به سرانجام برسانیم.

سردار باقری بیان کرد: روز یک خرداد به عنوان روز لرستان به یاد شهدای حاج عمران در تقویم کشوری ثبت و امروز رونمایی از آن انجام می‌شود، همچنین امروز چهارمین یادواره شهداء به عنوان یک شروع برای توجه بیشتر به عملیات حاج عمران انجام می‌شود که از امسال حضور در منطقه حاج عمران را به عنوان یکی از برنامه‌های ملی شاهد باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از