حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد:

آگاهانه در انتخابات شرکت کنیم

آگاهانه در انتخابات شرکت کنیم

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: رأی ندادن به معنی نداشتن نظر است، در انتخابات پیش رو باید برنامه‌ها را ببینیم و انتخاب آگاهانه داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، محمد برامکی ظهر امروز در آئین افتتاحیه جشنواره فرهنگی هنری ریحانه که در حسینیه عاشقان ثارالله خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت:‌ انقلاب اسلامی آنقدر عزت دارد و بزرگ و مقدس است که فرزند برومند و خلف صالحی به اسم جمهوری اسلامی از آن متولد شده و جمهوری اسلامی تنها کشوری در جهان است که در طول ۴۵ سال خدمت ۴۵ انتخابات برگزار کرده است.

 وی با اشاره به اینکه دموکراسی ثابت کرده که نمی‌تواند نیاز بشر را پاسخ بدهد، افزود: ما ثابت کردیم الگوی مردم سالاری دینی الگوی ماندگاری است و همه دنیا را حیرت‌زده کرده‌ایم.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد تصریح کرد: انتخابات و رأی ما مقدس و مبارک است و روز جمعه دو نفر در سیستان و بلوچستان برای تأمین امنیت صندوق‌ها به شهادت رسیدند. 

 برامکی عنوان کرد: افرادی که می‌گفتند در انتخابات سال ۸۸ تقلب شده بعد از ۱۵ سال برگشتند و رأی دادند که ثابت شد نظام و رأی‌گیری سالم است و راه مطالبه از صندوق‌های رأی می‌گذرد.

وی با تأکید بر انتخاب اصلح در انتخابات، بیان کرد: رأی ندادن به معنی نداشتن نظر است، در انتخابات پیش رو باید برنامه‌ها را ببینیم و انتخاب آگاهانه داشته باشیم.

انتهای خبر /

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از