حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه خر‌م‌آباد:

رئیس‌جمهور آینده راه شهدای خدمت را ادامه دهد

رئیس‌جمهور آینده راه شهدای خدمت را ادامه دهد

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: ان‌شاءالله منتخب مردم بتواند راه شهدای خدمت را ادامه دهد و با پشتوانه رأی مردمی کشور را بیشتر در دنیا مطرح کند.

محمد برامکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهار داشت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و مردم به دنبال یک رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی مانند شهید رئیسی هستند که یک نصاب جدیدی از خدمت را در کشور و منطقه به جا گذاشت.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، افزود: دشمن‌ستیزی، ساده زیستی، خستگی ناپذیری، تلاش شبانه روزی، سفرهای متعدد داخلی و خارجی، اعتماد به جوانان، مرزبندی با دشمنان، پُرکاری، کرامت و عزت قائل شدن برای مردم از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور مُغتنم است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد تصریح کرد: رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی شاخصه‌های زیادی دارد و مردم باید در جریان ویژگی‌هایی که رهبر معظم انقلاب برای شهید رئیسی برشمردند باشند. 

برامکی با اشاره به اینکه خدمات دولت شهید رئیسی بر کسی پوشیده نیست، عنوان کرد: شهید جمهور زمانی وارد کارزار خدمت شد که در سال ۱۴۰۰ روزانه بیش از ۶۵۰ نفر فقط بر اثر کرونا کشته می‌شدند و با ورود شهید رئیسی به عرصه خدمت قضیه کرونا مدیریت شد.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی بسیاری از مشکلات کشور را در دوره ریاست‌جمهوری خود حل کرد، یادآور شد: شهید رئیسی راه‌اندازی کارگاه‌ها و کارخانجات تعطیل را انجام داد، مسائل شرکت‌های بزرگ مانند ماشین‌سازی لرستان را حل کرد و بعد از سال‌ها عضویت ایران در سازمان شانگهای و بریکس انجام شد که همه این موفقیت‌ها با تکیه بر توان داخلی کشور صورت گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: مقام معظم رهبری فرمودند حضور همه‌جانبه در انتخابات مکمل تشییع شهدای خدمت است ان‌شاءالله منتخب مردم بتواند راه شهدای خدمت را ادامه دهد و با پشتوانه رأی مردمی کشور را بیشتر در دنیا مطرح کند.

برامکی با اشاره به اینکه رأی مردم به منزله تائید مجدد نظام است، تاکید کرد: رأی مردم اول به نظام جمهوری اسلامی و بعد به نفع خدمت است، انتظار می‌رود که مردم مانند همیشه با بصیرت و رأی قاطع خادم‌ خود را انتخاب کنند.

وی اظهار داشت: مردم همیشه در انتخابات‌ها حضور حداکثری دارند و انتخاب هوشمند را انجام می‌دهند، انتخاب هوشمند براساس شرایط موجود است که باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری مردم کاری نمی‌کنند که دشمن شاد شود، مردم بصیرت بالایی دارند و کار را به نحو احسن انجام می‌دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از