حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
قهرمان مسابقات آسیایی هانگژو:

رئیس‌جمهور منتخب راه شهید خدمت را ادامه دهد

رئیس‌جمهور منتخب راه شهید خدمت را ادامه دهد

قهرمان مسابقات آسیایی هانگژو گفت: کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود راه شهید خدمت را ادامه دهد و باعث سرافرازی ملت ایران شود.

لیلا میرزایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: همه ما الان وظیفه داریم در انتخابات شرکت و رئیس جمهورمان را انتخاب کنیم، افرادی که در انتخابات شرکت نکنند حق اعتراض ندارند چون الان فرصتی است که فرد لایق را انتخاب کنند.

وی افزود: فرد شایسته کسی است که مردم ایران برایش مهم باشند و به آرامش، وضعیت جوانان و بیکاری آن‌ها توجه کند، رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی باید صالح باشد، به مردم اهمیت دهد، آرامش مردم را در اولویت قرار دهد و به اقتصاد و اشتغال جوانان توجه کند.

قهرمان مسابقات آسیایی هانگژو عنوان کرد: شهیدان جنگیدند تا ما بتوانیم در آرامش باشیم و بهتر زندگی کنیم شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح قطعاً ادامه راهی است که شهیدان انتخاب کرده‌اند.

وی بیان کرد: شهید رئیسی به ورزش و ورزشکاران اهمیت می‌داد، ما یک هفته قبل از شهادت رئیس جمهور با ایشان دیدار داشتیم و شهید رئیسی مشتاق پیشرفت ورزش ایران بود و به حمایت از ورزشکاران تأکید داشت.

میرزایی گفت: کارهایی که شهید رئیسی انجام داده کارهای شایسته‌ای بود ان‌شاء‌الله کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود راه شهید خدمت را ادامه دهد و باعث سرافرازی ملت ایران شود.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی به جوانان اهمیت می‌داد و خستگی‌ناپذیر بود، به عنوان یک ورزشکار امیدوارم فردی که جایگزین ایشان می‌شود شایستگی این را داشته باشد که مانند شهید رئیسی عمل کند.

ورزشکار لرستانی اظهارداشت: مردم با شرکت در انتخابات می‌توانند فرد لایق و شایسته را انتخاب کنند و با انتخاب شایسته آینده کشور را رقم بزنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از