حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان:

راهپیمایی روز قدس نویدبخش شکست رژیم صهیونیستی است

راهپیمایی روز قدس نویدبخش شکست رژیم صهیونیستی است

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان گفت: راهپیمایی پرشور روز قدس نویدبخش شکست رژیم صهیونیستی است.

عبدالسبحان حقیقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به روز قدس، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند تا با خروش ملت‌های مسلمان، رژیم صهیونیستی نابود گردد.

وی افزود: هر روز که می‌گذرد، چهره خبیث و جنایتکار رژیم جعلی بیشتر از همیشه نمایان می‌گردد و این امر سبب شده تا بسیاری از مردم کشورها در جریانی ضداستکباری، در حمایت از مظلومان فلسطین قیام کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان تصریح کرد: امروز موج بیداری اسلامی در جهان فراگیر شده و این امر نویدبخش شکست رژیم صهیونیستی است که طی این سال‌ها جنایت‌های زیادی را برای رسیدن به اهداف خود انجام داده است.

حقیقی عنوان کرد: امروز ملت ایران در سراسر کشور با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر به همه دنیا نشان دادند که حامی ملت مظلوم فلسطین بوده و حمایت خود را از محور مقاومت که با همه توان در برابر رژیم غاصب ایستاده، اعلام می‌دارند.

وی با اشاره به افشای ماهیت پلید رژیم صهیونیستی، گفت: طی چند ماه اخیر رژیم صهیونیستی جنایت‌های بسیار زیادی در منطقه غزه انجام داده که با اتحاد ملت‌های مسلمان باید نشان داد که حمایت از مظلومان عالم در اولویت قرار دارد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان افزود: رژیم صهیونیستی نسل‌کشی‌های زیادی را در راستای اهداف خود انجام می‌دهد و امروز همه ملت، خشم و نفرت خود را علیه این رژیم غاصب فریاد زدند.

حقیقی با اشاره به حادثه تروریستی در کنسولگری ایران در دمشق، یادآورشد: در این حادثه چند نفر از مدافعان حرم از جمله یکی از فرزندان استان لرستان به شهادت رسید و دشمنان بدانند که پاسخ سختی در برابر این اقدام دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در راهپیمایی روز قدس شاهد حضور نوجوانان و جوانانی بودیم که با پوستر و عکس‌هایی که در دست داشتند، نشان دادند که حامی ملت مظلوم فلسطین هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از