حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
معاون استاندار لرستان:

راهیان‌نور تأثیرگذارترین کار فرهنگی است

راهیان‌نور تأثیرگذارترین کار فرهنگی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: بزرگترین و تأثیرگذارترین کار فرهنگی در بین دانشجویان عملیات راهیان‌نور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، احسان یاوری ظهر امروز درنخستین جشنواره سروهای بلند و پنجمین جشنواره استانی ره‌آورد سرزمین نور که در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد لرستان برگزار شد، اظهارداشت: مقام معظم رهبری فرمودند امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، این بیان به معنی این است که شهدا برای استقلال و شرف جانشان را نثار کردند و برای امتداد این مسیر نورانی باید یاد آن‌ها زنده نگه داشته شود.

وی با اشاره به اهمیت و ارزش راهیان‌نور، افزود: راهیان‌نور بزرگترین عملیات فرهنگی بعد از اربعین است و باید برای این عملیات بزرگ فرهنگی تلاش کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان تصریح کرد: بزرگترین و تأثیرگذارترین کار فرهنگی در بین دانشجویان عملیات راهیان‌نور است، در دانشگاه‌ها می‌بینیم بعد از رفت و برگشت کاروان‌های دانشجویی به مناطق عملیاتی حال و هوای دانشجویان عوض می‌شود.

یاوری بیان کرد: توفیق خدمت به راه و مسیر شهدا مدال افتخاری است که امروز بر سینه همه ما قرار دارد و ان‌شاءالله در آخرت این مدال افتخار برای ما راه نجات باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از