حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه پلدختر:

رسالت شهید رئیسی خدمت به مردم بود

رسالت شهید رئیسی خدمت به مردم بود

امام جمعه پلدختر گفت: رسالت شهید رئیسی خدمت به مردم بود، شهید رئیسی این میراث را برای مدیران به جای گذاشت که وظیفه همه را سنگین‌تر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی عصر امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری پلدختر که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: رساترین تعبیر درباره امام خمینی(ره) را مقام معظم رهبری داشتند و ایشان را یک حقیقت همیشه زنده توصیف کردند.

وی شهادت آیت‌الله رئیسی را حادثه‌ای غمبار، غم‌انگیز و بسیار سنگین توصیف کرد و افزود: شهادت رئیس جمهور محبوب، انقلابی و جهادی که در تراز انقلاب بود هنوز بر قلب‌های ما سنگینی می‌کند و باور اینکه رئیس جمهور عزیزمان را از دست دادیم برایمان سخت و رفتن وی شوک‌آور بود. 

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه شهید رئیسی پرکار و خستگی‌ناپذیر بود و ما وی را زمانی شناختیم که در میان ما نبود، عنوان کرد: خود ما هم که جزء حلقه ستادی این شهید بزرگوار بودیم گاهی اوقات برداشتمان این بود که رفتارشان قابل نقد است اما متوجه شدیم که شهید رئیسی درست عمل کرد.

موسوی گفت: تشییع پیکر شهید رئیسی و همراهانش در داخل کشور و برگزاری مراسم بزرگداشت در مجامع بین‌المللی، جایگاه والای این شهید را برای همگان مشخص کرد.

امام جمعه پلدختر خاطرنشان کرد: رسالت شهید رئیسی خدمت به مردم بود و به معنای واقعی کلمه شهید خدمت بودند، شهید رئیسی این میراث را برای مدیران به جای گذاشت که وظیفه همه را سنگین‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه شهرستان پلدختر دارای ظرفیت‌های فراوانی است و بهترین نیروها و بهترین مردم را دارد، افزود: مردم ولایتمدار پلدختر  ۳۵۹ شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده‌اند که به واسطه همین موضوع به هویزه ثانی معروف شده است.

موسوی عنوان کرد: امیدوارم به خون پاک این شهیدان بهترین‌ها و شایسته‌ترین‌ها را برای ملت بزرگ و باغیرت ایران در هشتم تیرماه و در انتخابات پیش‌رو رقم بزند.

وی گفت: برخی مواقع مورد بی‌مهری‌هایی واقع شدیم که سرپرست جدید فرمانداری پلدختر باید این خلاها را برطرف کند.

امام جمعه پلدختر خطاب به سرپرست جدید فرمانداری پلدختر گفت: حضور مستمری در شهرستان داشته و پروازی نباشید تا با حضور میدانی بتوانید برای مردم کار کنید. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از