حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان مطرح کرد:

برگزاری رویدادتولید محتوا گامی در راستای تمدن‌نوین اسلامی

برگزاری رویدادتولید محتوا گامی در راستای تمدن‌نوین اسلامی

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان گفت: برگزاری رویداد تولید محتوا گامی در راستای غلبه گفتمانی و آماده‌سازی برای تمدن نوین اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حسن حجت‌پور عصر امروز در مراسم اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج اظهارداشت: از آنجا که در یک نبرد شناختی ناجوانمردانه‌ای قرار گرفتیم و با توجه به اینکه حکمرانی سایبری اساساً از دست ما خارج است، ما در سازمان فضای مجازی بسیج ماموریتی را برای خودمان تعریف کرده‌ایم که ان‌شاءالله به همت و تلاش این جوانان و نوجوان عزیز جبهه انقلاب اسلامی، غلبه گفتمانی فضای مجازی را داشته باشیم.

وی افزود: برای اینکه به هدف مذکور برسیم سه موضوع را سرلوحه کارمان قرار داده‌ایم، موضوع نخست اینکه کنش‌ها و حرکت‌هایمان در تولید محتوا برگرفته از آموزه‌های دینی، قرآنی و تبعیت محض از امامین انقلاب باشد، موضوع دوم تمرکز بر ظرفیت عظیم بسیج و تفکر بسیجی برای حفظ روحیه انقلابی در این حوزه و موضوع سوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی و تولید محتوا مبتنی بر تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دستگاه تولید محتوا را قوی کنید، است.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان عنوان کرد: در همین راستا ما سعی کردیم که رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را در موضوعات مختلف فضای مجازی رقم بزنیم که امسال به همت شما عزیزان پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال را شروع کردیم.

وی با بیان اینکه این رویداد در دو سطح برگزار شده است، گفت: در سطح شهرستانی بیش از ۶۰۰ نفر از نوجوانان و جوانان بسیجی و حتی غیر بسیجی لرستان در حوزه تولید محتوا شرکت کردند و نفرات برگزیده در بخش شهرستانی مورد تقدیر قرار گرفتند و مجوز حضور در بخش استانی را پیدا کردند.

حجت‌پور بیان کرد: پنجمین مرحله استانی این رویداد روز چهارشنبه آغاز شد، در مرحله استانی بیش از ۵۸ تیم ثبت‌نام کرده بودند که به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های مذکور در چهاربخش پویانمایی، نرم‌افزارهای کاربردی ویژه تلفن همراه، بازی‌های ویژه تلفن همراه و بخش گرافیک به رقابت پرداختند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان یادآورشد: در یک رقابت ۴۸ ساعته و در کنار دوستی که بین تیم‌‌ها اتفاق افتاد، امروز به لطف خدا توانستیم آثار برگزیده را با کمک هیات داوران مشخص کنیم.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این رویداد را می‌توان در سه بخش مطرح کرد، بخش اول شناسایی استعدادهای نهفته‌ای است که در جای جای استان عزیزمان وجود دارد که خوشبختانه چه در سال‌های گذشته و چه امسال توانستیم استعدادهای زیادی را شناسایی کنیم.

حجت‌پور عنوان کرد: هدف دوم از برگزاری رویداد این است که با توجه به اینکه بخش اعظمی از اقتصاد جهان در حوزه فضای مجازی و فناوری اطلاعات رقم می‌خورد ارتباطی بین بازار کار و تولید محتوا ایجاد کنیم که در گام بعدی سعی می‌کنیم برای بسیاری از تیم‌های شرکت‌کننده ارتباط با بازار ایجاد کنیم.

وی عنوان کرد: هدف سوم از برگزاری رویداد در راستای همان غلبه گفتمانی برای نهضت تولید محتوای بومی است که سرلوحه کارمان قرار دهیم.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان تصریح کرد: امیدوارم این رویدادها دریچه‌ای باشد برای اینکه از ظرفیت‌های عظیمی که در انقلاب اسلامی وجود دارد، استفاده کنیم و ان‌شاءالله با آشنایی بیشتر و شبکه‌سازی که صورت می‌گیرد بتوانیم گامی در راستای غلبه گفتمانی و آماده‌سازی برای تمدن نوین اسلامی برداریم.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از