حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

روایت‌گری تبدیل به گفتمان شود

روایت‌گری تبدیل به گفتمان شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: روایت‌گری خوب است اما باید تبدیل به گفتمان شود یعنی همه در هر جایی برای خدا قیام داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی ظهر امروز در همایش «جهاد روایت بانوان» که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، با اشاره به آیه «أَن تَقُومُواْ لِلَّهِ مَثۡنَىٰ وَفُرَٰدَىٰ»، اظهار داشت: خدا در قرآن می‌گوید فقط یک توصیه به شما دارم و آن توصیه قیام برای خداوند است، در این قیام اولویت با کار گروهی و جمعی است بنابراین سعی کنید گروه‌های جمعی را به همدیگر وصل کنید و اگر کار جمعی ممکن نبود به صورت فردی عمل کنید‌ مانند همان کاری که انبیاء الهی انجام دادند.

وی افزود: اساس و بنیان انقلاب قیام برای خداست، حضرت سیدالشهدا(ع) برای خدا قیام کرد و امام خمینی(ره) تأکید زیادی بر روی قیام برای خدا داشت که این قیام برای خدا زمانی اتفاق می‌افتد که مردم پای کار باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: روایت‌گری خوب است اما باید تبدیل به گفتمان شود یعنی همه در هر جایی برای خدا قیام داشته باشند، در قیام برای خدا باید مردم پای کار باشند و اگر این اتفاق بخواهد رخ دهد باید با مردم رفیق باشیم، زبان مشترک و نقطه وصل با مردم را پیدا کنیم، در مسیر مقاومت داشته باشیم و ابزار مشترک با مردم را پیدا کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از