حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مدیر منابع آب شهرستان خرم‌آباد:

رودخانه خرم‌رود خرم‌آباد پاکسازی و آزادسازی شد

رودخانه خرم‌رود خرم‌آباد پاکسازی و آزادسازی شد

مدیر منابع آب شهرستان خرم‌آباد گفت: ۵ هکتار از اراضی بستر و حریم رودخانه خرم‌رود خرم‌آباد آزادسازی شد.

به گزارش سفیرافلاک، مهرداد محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پاکسازی و آزادسازی رودخانه خرم‌رود خرم‌آباد اظهارداشت: در راستای اجرای تبصره ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب و به منظور آزادسازی و پاکسازی بستر و حریم رودخانه خرم‌رود از تصرفات غیر مجاز و مزاحم اقدامات لازم انجام گرفت.

وی با بیان اینکه در فاز نخست آزادسازی دو هکتار از تصرفات غیر مجاز واقع در بستر و‌ حریم خرم‌رود آزادسازی شد، افزود: امروز با دستور دادستان و همکاری پرسنل نیروی انتظامی، فاز دوم این پروژه در محدوده تنگ شبیخون در شمال شهر خرم‌آباد انجام گرفت و یک محدوده پنچ هکتاری از اراضی بستر و حریم رودخانه آزاد شد.

مدیر منابع آب شهرستان خرم‌آباد عنوان کرد: در این رابطه به کلیه اشخاصی که قصد انجام کارهای عمرانی در حاشیه رودخانه‌ها و مسیرهای آبی را دارند، توصیه می‌شود قبل از هرگونه عملیات عمرانی یا کشاورزی نسبت به استعلام حد بستر و حریم رودخانه از طریق شرکت آب منطقه‌ای اقدام کنند.

وی بیان کرد: افرادی که دارای اعیانی‌های غیرمجاز در محدوده حریم و بستر رودخانه هستند هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین‌تکلیف وضعیت اعیانی‌های احداث شده به مدیریت منابع آب شهرستان مراجعه کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از