حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

روز قدس، تجلی وحدت مسلمان

روز قدس، تجلی وحدت مسلمان

روز قدس، تجلی وحدت مسلمان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است، هرچه حضور در راهپیمایی پرشورتر باشد نشان‌دهنده حمایت بیشتر از مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، روز قدس تجلی وحدت امت اسلامی در دفاع از مظلومیت فلسطین است که امام خمینی(ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری نمود و هرساله راهیپمایی روز قدس با حضور پرشور مردم در دفاع از مظلومیت فلسطین برگزار می‌شود.

در روز قدس همه مردم با حضور در راهیپمایی، سعی می‌کنند تا مظلومیت فلسطین و ظلم ظالمان رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان برسانند و اعلام کنند که همچنان پشتیبان فلسطین هستند و تا نابودی رژیم جعلی غاصب در صحنه حضور دارند.

طی این سال‌ها جنایات‌های مختلفی توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفته اما طی ماه‌های اخیر، اوج وحشی‌گری خود را نشان‌داده و با حمله به بیمارستان و کودکان و زنان بی‌دفاع، نهایت اقدامات ضدانسانی و بشری خود را به همه عالم نشان دادند.

طی این چند ماه تظاهرات بسیار زیادی در شهرهای مختلف کشور و حتی در برخی از کشورهای دیگر دنیا علیه این جنایات صورت گرفته و این اقدامات رژیم صهیونیستی به حمایت از آمریکا در واقع بیانگر دست و پا زدن آن‌ها در نابودی است.

چند روز پیش رژیم صهیونیستی، هفت نفر از مستشاران نظامی و مدافعان حرم را در کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رساند و امروز راهپیمایی روز قدس متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود و ملت ایران امروز با حضور در راهپیمایی روز قدس هر آنچه فریاد و خشم دارند بر سر این رژیم فریاد خواهند زد.

روز قدس، تجلی وحدت مسلمان

 

طوفان الاقصی، ظلم چندین ساله صهیونیست‌ها را افشا کرد

امیرعلی‌حیدر امیری تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: امسال روز قدس با همه سال‌ها متفاوت است چون امسال طوفان الاقصی سبب شد تا دید دنیا نسبت به مظلومیت فلسطین و ظلم و ستم چندین ساله رژیم صهیونیستی و پشتیبانانش تغییر کند.

وی افزود: در واقع طوفان الاقصی، طوفان چندین ساله ظلم صهیونیست‌ها و تیم رسانه‌ای آن‌ها را افشا کرد که امسال در روز قدس در بسیاری از کشورهایی که حتی انتظار نمی‌رود، راهپیمایی و تظاهراتی علیه جنایات این رژیم جعلی برگزار خواهد شد.

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا تصریح کرد: تظاهرات مردم علیه رژیم صهیونیستی موجب شکستن امپراتوری رسانه‌ای آن‌ها خواهد شد چرا که روایات مردم با روایات رسانه‌های آن‌ها متفاوت است که رسانه‌ها در این همه جنایات صورت گرفته، حق را به رژیم صهیونیستی می‌دهند اما این رژیم سعی دارد تا علیرغم این همه جنایات باز هم مظلوم‌نمایی کند.

امیری بیان کرد: امروز روایات مردم، مقاومت است و در خیلی از کشورها مردم در حمایت از فلسطین راهپیمایی خواهند کرد و طی این مدت که شاهد جنایات هولناک رژیم صهیونیستی بودیم، مردم بسیاری از کشورها در حمایت از فلسطین تظاهرات کردند.

وی عنوان کرد: رهبری در دیدار با کارگزاران نظام فرمودند که امسال شاید دیگر ملل هم راهپیمایی روز قدس را برگزار کنند، لذا لازمه شکست رژیم صهیونیستی توجیه افکار عمومی است و هیچ اقدامی مانند طوفان الاقصی نمی‌توانست سد رسانه‌ای آن‌ها را بشکند.

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا گفت: ۴۴ سال‌ است که جمهوری اسلامی ایران هرساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، خشم و نفرت خود را علیه رژیم کودک‌کش فریاد می‌زند اما امسال جهانیان چون به رذالت و جنایات این رژیم بیشتر پی برده‌اند، جمع زیادی علیه رژیم جعلی تظاهرات خواهد کرد و به این طوفان عظیم بنیان برافکن می‌پیوندند.

امیری با بیان اینکه امسال سال فریاد زدن مظلومیت فلسطین است، گفت: باید در کنار کار رسانه‌ای، روشنگری و بصیرت‌افزایی صورت گیرد و همه در این راهپیمایی شرکت کنند تا مظلومیت فلسطین و ظلم ظالمان فریاد زده شود.

روز قدس، تجلی وحدت مسلمان

 

مردم می‌توانند پشتوانه محکمی برای محور مقاومت باشند

حجت‌الاسلام والمسلمین علی درویشی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: امروز همه وظیفه داریم که در راهیپمایی روز قدس با حضور، حمایت خود را از مظلومان فلسطین نشان دهیم.

وی افزود: مردم می‌توانند پشتوانه محکمی برای محور مقاومت باشند و در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند لذا هرچه حضور در این راهپیمایی بیشتر باشد، نشان‌دهنده حمایت بیشتر از فلسطین است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان تصریح کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، مظهر و تجلی حمایت مردم از شهدای مقاومت است لذا شهدا با تقدیم جان، نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند و مردم هم با آمدن در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و غزه نشان می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی گفت: حمایت گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، مُهر تائیدی بر اقتدار محور مقاومت است و باید تلاش کنیم تا این حضور امسال با نهایت جمعیت برگزار گردد و خشم و انزجار علیه رژیمی که دست به هر جنایتی می‌زند، فریاد زده شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید همه مردم با مُشت‌های گره‌زده خشم خود را نسبت به رژیمی که سال‌هاست در فلسطین جنایات زیادی انجام داده و زنان و کودکان زیادی را به خاک و خون کشیده است، نشان دهیم و این حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، مسیر نابودی این رژیم را تسریع خواهد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از