حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

زمین موردنیاز شهرک‌صنعتی به کمیته‌امداد واگذار می‌شود

زمین موردنیاز شهرک‌صنعتی به کمیته‌امداد واگذار می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: زمین و اراضی مورد نیاز در اختیار کمیته امداد جهت ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان فرزاد محمدی اظهارداشت: در راستای مشارکت و همکاری دو دستگاه کمیته‌امداد و شهرک‌های صنعتی در خصوص ایجاد شهرک و نواحی صنعتی جلسه‌ای تشکیل شد و در این راستا تفاهم‌نامه‌ای بین این شرکت و کمیته‌امداد امام خمینی(ره) منعقد گردید.

وی افزود: از جمله مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به واگذاری و تامین زمین و اراضی توسط کمیته امداد جهت ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان اشاره نمود که این امر نهایتاً منجر به توانمندسازی اقتصادی مددجویان تحت حمایت امداد امام(ره) و پنج دهک پایین درآمدی جامعه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: از جمله تعهدات شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، همکاری شهرک‌ها و نواحی صنعتی تحت پوشش در جهت تامین نیروی کار مورد نیاز از مددجویان کمیته‌امداد و ایجاد اشتغال پایدار برای آنها و معرفی مستمر بنگاه‌های اقتصادی تقاضی جذب نیروی کار به کمیته‌امداد است.

محمدی عنوان کرد: همکاری در جهت واگذاری زمین، سوله و امکانات مورد نیاز برای راه‌اندازی کسب و کار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، اعلام نیازهای مهارتی متناسب با فرصت‌های شغلی بنگاه‌های اقتصادی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مساعدت و همکاری در جهت آموزش و مهارت آموزی مددجویان کمیته امداد فاقد مهارت نیز از جمله مفاد این تفاهم‌نامه بوده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از