حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه الشتر:

زندگی خالی از ظلم با محوریت عدالت است

زندگی خالی از ظلم با محوریت عدالت است

امام جمعه الشتر گفت: عدالت یعنی ایجاد محیط سالم و صحیح برای معیشت انسان و زندگی خالی از ظلم و دریده نشدن ضعیف‌ها توسط قوی‌ها و همان قسط و عدلی که قرآن معرفی کرده است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام مراد امیدی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر، اظهار داشت : دشمنان امام حسین(ع)در ایام محرم به جنب‌وجوش درآمده بودند و برنامه‌های زیادی برای برهم زدن مراسمات سیدالشهدا(ع) داشتند که با حضور پر شور مردم حسینی نقشه دشمنان نقش بر آب شد .

وی افزود: قسط و عدالت همواره از گذشته تاکنون آرزوی بشر بوده و این آرزو در وجود تک‌تک ماست و همه خواهان عدل و انصاف و از تزویر و ظلم و بی‌عدالتی بیزار بوده و هستند.

امام جمعه الشتر عنوان کرد: همین آرمان‌ها در بعضی از دوران‌ها منادیانی پیداکرده اما پس‌ازآن زورگویانی به پا خواسته‌اند که یا سرکوب و یا ایجاد مانع کردند اما ندانستند که این آرمان‌ها جزء فطرت انسان است و هرگز از بین نخواهد رفت و ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در دنیا مشاهده می‌کنیم که آگاهی وجود دارد افزود : بشریت ظرفیتی دارد که به دنبال پذیرش این آرمان‌هاست و روزبه‌روز هم توسعه پیدا می‌کند.

امیدی گفت: نکته‌ای که امروز در دنیا قابل‌تأمل است این است که یک نظامی بر اساس دستورات اسلامی، الهی و قرآنی به پا خاسته که شعارش عدالت‌خواهی است و صریحاً اعلام می‌کند که با ظلم کنار نمی‌آید و مخالف آن است اما زورگویان دنیا هم به پا خاسته‌اند تا آن را سرکوب کنند ولی تا امروز موفق نشده‌اند.

 امام جمعه الشتر بیان کرد: ایران و ایرانی در مقابل تمام زورگویان عالم با محوریت عدالت قد علم کرده که ان‌شاءالله این به حکومت حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از