حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی

زنگ مهر و مقاومت در مدارس نواخته شد

زنگ مهر و مقاومت در مدارس نواخته شد

همزمان با بازگشایی مدارس و هفته دفاع‌مقدس، زنگ مهر و مقاومت در مدارس لرستان نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، صبح امروز همزمان با سراسر کشور و به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع‌مقدس، زنگ مهر و مقاومت در مدارس لرستان نواخته شد.

این مراسم امروز در ۴ هزار  مدرسه استان لرستان نواخته شد و فعالیت مدارس در سال تحصیلی با حضور ۳۶۰ هزار دانش‌آموز آغاز شد.

یونس بهاروند سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت که در مدرسه آیت‌الله گلپایگانی برگزار شد، اظهار داشت: دانش‌آموزان در ساختن ایرانی قوی نقش مهمی دارند لذا باید با همه توان در راستای آموختن علم و دانش همه توان خود را به کار بگیرند تا به موفقیت برسند.

وی با اشاره به هفته دفاع‌مقدس، افزود: یکی از دستاوردهای دفاع‌مقدس، موفقیت در عرصه علمی است که به برکت انقلاب اسلامی ایران و خون شهدا امروز شاهدیم که روز به روز عرصه برای پیشرفت فراهم است و همه دانش‌آموزان با الگوگیری از شهدا باید تلاش کنند تا بتوانند در مسیر شهدا قدم بردارند.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: همه ما یک هدف واحد و مشترک داریم و آن هم ساختن ایران قوی است که دانش‌آموزان با کسب علم و دانش می‌توانند به رسالت خود در این زمینه عمل کنند.

بهاروند بیان کرد: امسال ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در ۴ هزار و ۵۷۱ مدرسه مشغول به تحصیل می‌شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از