حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
امام جمعه بروجرد:

ساده‌زیستی از شاخصه‌های مهم انتخاب رئیس‌جمهور است

ساده‌زیستی از شاخصه‌های مهم انتخاب رئیس‌جمهور است

امام جمعه بروجرد گفت: ساده‌زیستی و روحیه جهادی برای حل مشکلات، از شاخصه‌های مهم انتخاب رئیس‌جمهور است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد اظهار داشت: جنایات بی‌رحمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی سبب شد تا دانشجویان آمریکا قیام کنند و حمایت خود را از مظلومان فلسطین نشان دهند و شاهد نابودی رژیم صهیونیستی هستیم که این نابودی هر روز تسریع می‌یابد.

وی افزود: حمله به اردوگاه‌های آوارگان فلسطین و شهادت مردم بی‌گناه گواه بر جنایات بی‌رحمانه این رژیم غاصب است و ایستادگی جبهه مقاومت سبب شده تا رژیم جعلی رو به نابودی حرکت کند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به‌ضرورت مشارکت در انتخابات عنوان کرد: نامزدهای این دوره از انتخابات باید اخلاق را مدنظر داشته باشند و از تخریب و تهمت خودداری نمایند که می‌طلبد در بسیاری از اخلاق و رفتارهای خود، شهید رئیسی را الگو قرار دهند.

وی تصریح کرد: لازم است در مسئله انتخابات به کسی رأی دهیم که ساده‌زیستی را مدنظر دارد و برای رفع مشکلات مردم با روحیه جهادی می‌تواند خدمت نماید پس لازم است حضور گسترده‌ای در انتخابات داشته باشیم و با حضور خود دشمن را ناامید کنیم.

حسینی با اشاره به شهادت امام باقر(ع) گفت: این امام بزرگوار در علم بسیار توانمند بود به‌طوری‌که توانست شاگردان زیادی را تربیت نماید که هرکدام از این شاگردان در عرصه دین خیروبرکت زیادی را به همراه داشتند.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: منافقین برای رسیدن به اهداف پلید خود، ۱۷ هزار نفر انسان مظلوم و بی‌گناه را به شهادت رساندند و در ۳۰ خرداد سال ۶۰ هم در اقدامی مسلحانه تعدادی به شهادت رسیدند اما تاریخ نشان داد که جبهه کفر همیشه نابود می‌شود و می‌بینیم که امروز در همه افکار و در بین همه مردم دنیا رسوا شده‌اند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید چمران افزود: ایشان شخصیتی بی‌نظیر بودند که الگویی برای همه جوانان است و افرادی مانند شهید چمران در طول تاریخ انقلاب جان‌فشانی‌های زیادی انجام دادند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از