حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل پزشکی قانونی لرستان:

سالن تشریح پزشکی قانونی الیگودرز افتتاح می‌شود

سالن تشریح پزشکی قانونی الیگودرز افتتاح می‌شود

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: سالن تشریح پزشکی قانونی الیگودرز شهریور ماه امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، محمدرضا فارسی‌نژاد ظهر امروز در دیدار با گودرزی نماینده مردم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و دادستان الیگودرز که در دفتر دادستان الیگودرز برگزار شد به آمادگی تامین پزشک برای پزشکی قانونی الیگودرز اشاره کرد و اظهارداشت: این اقدام مستلزم همکاری دانشگاه علوم پزشکی است.

وی با بیان اینکه سالن تشریح پزشک قانونی الیگودرز شهریورماه امسال افتتاح می‌شود افزود: هم اکنون نیز پزشک مربوطه سه روز در هفته در شهرستان الیگودرز مستقر می‌شود.

گودرزی دادستان الیگودرز نیز در این دیدار ضمن تقدیر از پیگیری‌های نماینده مردم الیگودرز در مجلس جهت حل مشکلات مردم این شهرستان گفت: به منظور استقرار پزشک در مرکز پزشکی قانونی، دادسرا آماده هرگونه همکاری است.

گودرزی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار بر تامین پزشک قانونی دائم در شهرستان الیگودرز تاکید و عنوان کرد: استقرار دائمی پزشک در مرکز پزشک قانونی الیگودرز یک ضرورت است چرا که از مراجعه مردم شهرستان به شهرهای مجاور جلوگیری می‌شود بنابراین انتظار می‌رود دانشگاه علوم پزشکی نسبت به استقرار پزشک در الیگودرز با همکاری پزشکی قانونی اقدام لازم را به عمل آورد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از