حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار پلدختر مطرح کرد:

ساماندهی و لایروبی رودخانه‌های پلدختر نیازمند اعتبار

ساماندهی و لایروبی رودخانه‌های پلدختر نیازمند اعتبار

فرماندار پلدختر به لزوم ساماندهی و لایروبی رودخانه‌های پلدختر اشاره کرد و گفت: لایروبی رودخانه‌های این شهرستان به اعتبار زیادی نیاز دارد.

حمید خادم در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهارداشت: با توجه به نزدیک شدن فصل بارش‌ها، به منظور مقابله با سیلاب‌های احتمالی، جلسه شورای مدیریت بحران استان و شهرستان برگزار و مصوبات این جلسات به دستگاه‌های شهرستان اعلام شد.

وی افزود: برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی شرح وظایف همه دستگاه‌های متولی به ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان از قبیل هلال‌احمر، شرکت آب و فاضلاب، شرکت، شرکت آب منطقه‌ای و... مشخص شده است.

فرماندار پلدختر به آمادگی نسبی دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان اشاره کرد و گفت: برای لایروبی و ساماندهی رودخانه‌های پلدختر اعلام آمادگی کرده‌ایم، البته در بحث لایروبی چند مورد انجام شده است اما برای مابقی نقاط نیازمند هزینه و اعتبار هستیم.

وی عنوان کرد: از آنجا که ساماندهی و لایروبی رودخانه‌ها به اعتبار زیادی نیاز دارد، به مسئولان استان نامه‌نگاری کردیم چون رودخانه‌ها به لایروبی اساسی نیاز دارند، شرکت آب منطقه‌ای باید ورود کند.

خادم با اشاره به شناسایی نقاط حادثه‌خیر و پرخطر این شهرستان بیان کرد: در بخش راه و حوزه رودخانه کشکان حدود ۱۲ نقطه حادثه‌خیز شناسایی شده است که جهت رفع به ادارات مربوطه اطلاع‌رسانی شده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از