حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/28 شمسی | 2024/05/17 میلادی
نماینده مردم بروجرد در مجلس خبرداد:

واگذاری سامان‌ کاشی به هیات حمایت از صنایع

واگذاری سامان‌ کاشی به هیات حمایت از صنایع

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه سامان‌ کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع توسط اداره تصفیه امور ورشکستگی، واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» عباس گودرزی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه سامان‌ کاشی بروجرد، اظهارداشت: پیرو تصمیم اداره تصفیه امور ورشکستگی قوه قضائیه جهت ارجاع پرونده سامان‌کاشی به هیات حمایت از صنایع، این واحد صنعتی روز گذشته به هیات، تحویل شد.

وی افزود: این اقدام که قرار بود بعد از جلسات متعدد با مالک کارخانه و پس از اتمام حجت‌های گوناگون و پیگیری‌های مستمر، در سال ۱۴۰۰ انجام شود و در محل کمیسیون اجتماعی هم با حضور مدیرکل تصفیه امور ورشکستگی صورت جلسه نمودیم که چنانچه تا ۳۰ تیر ۱۴۰۰ تکلیف کارخانه روشن نشود، آن واحد صنعتی جهت احیاء واگذار خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اما با برخی کارشکنی‌ها و دخالت‌های نابجا و ممانعت از واگذاری و همچنین اصرار غلط بر ماندن مالک قبلی، متاسفانه این کار تاکنون انجام نشد و با تاخیر تحقق یافت.

گودرزی عنوان کرد: همان روزها نیز افراد آگاه و مُشرف به کار می‌دانستند که صاحب کارخانه توان روشن کردن پروژه را ندارد و همواره گزارش پیشرفت کار توسط مدیریت آن مجموعه کاملاً دروغ و فریب بود. 

وی یادآور شد: تکرار دروغ و اصرار بر روایت غلط، تا آنجا پیش رفت که در حضور قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر استانی و در بازدید از کارخانه، نواری را روشن کردند و بیان داشتند که کارخانه ۹۵ درصد پیش رفته و به زودی کار خود را از سر می‌گیرد.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اما اکنون بعد از چند سال، کارشناسان خبره هیات حمایت از صنایع، رسماً پیشرفت پروژه را ۶۰ درصد اعلام نموده و این یعنی اینکه کارگران مظلوم و بیچاره و کارکشته سامان‌ کاشی، در آن روزها که بر سر می‌زدند و کسی صدایشان را نمی‌شنید، درست می‌گفتند و آن دروغ‌ها صرفاً برای فرار از واگذاری بود.

گودرزی بیان کرد: اما امروز با عبور از همه موانع، اداره تصفیه، تصمیم خود را اجرایی نمود و این واحد صنعتی را به هیات مذکور برای حفظ اشتغال و تداوم تولید واگذار نمود که امیدوارم با حمایت مسئولان اجرایی شاهد تسریع در پرداخت بدهی، رفع موانع، بروزرسانی کارخانه و رونق تولید و اشتغال در آن کارخانه باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از