حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده انتظامی بروجرد:

سرقت در بروجرد ۳ درصد کاهش یافت

سرقت در بروجرد ۳ درصد کاهش یافت

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: با توجه به اینکه ۶۴ درصد سرقت‌ها خُرد هستند، در سال جاری آمار سرقت در بروجرد سه درصد کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات نیروی انتظامی برگزار شد، اظهارداشت: خبرنگاران در عرصه‌های مختلف به خصوص اجتماعی فعالیت دارند و ما بر این باوریم تا پشتیبانی مردم نباشد هیچ ماموریتی صورت نمی‌گیرد و اجرای هر ماموریتی همراه با مردم است و با همراهی‌هایی که صورت گرفته، معضلاتی برطرف شده است.

وی افزود: همه مردم از پلیس انتظاراتی دارند که ما در این برهه از زمان فرصتی داریم که در خدمت مردم باشیم و از توان رزمی و عملیاتی برای رفع مشکلات و معضلات استفاده می‌کنیم.

فرمانده انتظامی بروجرد تصریح کرد: در بحث معتادان متجاهر اقداماتی صورت گرفته ولی هنوز به طور کامل برطرف نشده است و در راستای ماده ۱۶ کمپ نداریم و باید دستگاه‌های دیگر پای کار باشند تا مشکل برطرف گردد.

مهدوی‌کیا عنوان کرد: در حوزه جلوگیری از نزاع و درگیری‌ها تلاش شده تا به یک فرهنگ تبدیل شود و در این زمینه آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد که این اقدامات در راستای پیشگیری از نزاع و یا تیراندازی در عروسی‌ها صورت گیرد نقش مهمی در پیشگیری از این مشکلات دارد.

وی بیان کرد: اگر از ظرفیت‌ها استفاده نشود، نمی‌توان اقدام کرد و از ظرفیت فضای مجازی به خوبی می‌توان استفاده کرد که در این زمینه کلاس‌های آموزشی و آگاهی‌بخشی لازم صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی بروجرد یادآورشد: باید ریشه‌یابی بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها صورت گیرد که از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند و در حوزه کلانتری و پاسگاه‌ها، معتمدین و ذی‌نفوذان در ماه دو بار جلساتی را برگزار و مشکلات را مطرح می‌کنند و پیگیری لازم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ۶۴ درصد سرقت‌ها خُرد هستند، گفت: در سال جاری آمار سرقت در بروجرد نسبت به سال گذشته سه درصد کاهش داشته است.

مهدوی‌کیا بیان کرد: همچنین دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در سال جاری ۱۰ درصد افزایش داشته و کشف مواد مخدر نیز در این مدت ۱۳ درصد افزایش داشته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از